יחימוביץ' לתומכיה: "להפציץ" את הדירקטורים בטבע בפייסבוק

יו"ר האופוזיציה לחבריה בפייסבוק: "הי זאת שלי, המטרה: לא יפוטר ולו עובד אחד בטבע - ואנחנו נשיג אותה"

יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ' פנתה לחבריה בפייסבוק בבקשה לשגר מיילים לחברי דירקטוריון טבע שאישרו את ההחלטה לפטר 800 עובדים בישראל. יחימוביץ' צירפה לפנייתה לינק לטופס המשוב של החברה וביקשה כי אוהדיה ימלאו גם אותו. בנוסף מבקשת יו"ר האופוזיציה מהגולשים, שבעמוד הפייסבוק שלה חברים כ-107 אלף חברים, לשתף את כתובות המייל של חברי הדירקטוריון.

"הי זאת שלי, המטרה: לא יפוטר ולו עובד אחד בטבע, ואנחנו נשיג אותה", כתבה יחימוביץ' בפייסבוק. "אלה חברי הדירקטוריון של טבע. הם הצביעו בעד פיטורי 800 עובדים בישראל, בזמן שהחברה מרוויחה מיליארדי דולרים, פטורה לגמרי מתשלום מיסים בישראל, ומקבלת מהמדינה הטבות של 12 מיליארד. כתבו להם מה דעתכם. אם תשיגו מיילים/כתובות פייסבוק כתבו להם ישירות ושתפו אותנו במידע. אם לא - הנה לינק למטה החברה. מלאו את הטופס שלהם, רצוי תחת השדה של אחריות תאגידית".

יחימוביץ' ממשיכה: "את הטופס שמילאתם ושלחתם אתם יכולים להעלות כסטטוס אצלכם.
אל תניחו לטבע עד שהיא חוזרת בה באופן מוחלט מהפיטורים. כתבו גם בדף של לפיד. לפיד חייב לדרוש מג'רמי לוין מנכ"ל טבע לבטל את הפיטורים, אחרי ההטבות המטורפות שהוא מממשיך לשפוך עליו. בואו נציל 800 משפחות שהועלו כקורבן אדם בלי שום סיבה מוסרית או כלכלית. חברי הדירקטוריון מרוויחים 7,100 שקלים על ישיבה אחת (!) יו"ר הדירקטוריון פיליפ פרוסט מרוויח יותר מ- 3 מליון שקל בשנה על משרה חלקית. הוא מקבל גם החזרי נסיעות. לא על כרטיסיה באוטובוס, לא החזרי דלק, אלא "החזרי נסיעות" על שימוש במטוס הפרטי שלו. החזרים שמגיעים ל 2.5 מיליון שקל בשנה. כתבו להם מה דעתכם על מה שעשו. שאלו אותם איך הם הצביעו ולמה".