טבע חנכה בניין בקנזס סיטי - וקיבלה הטבת מס של 53 מ' ד'

400 עובדי טבע במבנה החדש ייהנו ממכון כושר, בר-קפה, 38 חדרי ישיבות, אודיטוריום, שולחנות קפה ו-600 מקומות חניה ■ טבע שוכרת את המבנה, אותו הקימה חברת Block Development

בזמן שבישראל מתחולל ויכוח ציבורי על הטבות המס במיליארדי שקלים שקיבלה טבע בשנים האחרונות, בקנזס סיטי העניקו לחברת התרופות הישראלית הטבות מס ותמריצים אחרים בגובה 53 מיליון דולר כדי שתקים מטה חדש בעיר.

טבע חנכה אתמול את הבניין החדש, המשתרע על שטח של כמעט 14.5 אלף מ"ר ומתנשא לגובה של 5 קומות. מיקומו המדויק של הבניין הוא בשדרות קולג' בפארק אוברלנד. בבניין 600 מקומות חניה. עלות הקמת המבנה הסתכמה ב-65 מיליון דולר. חברת הבנייה שבנתה את המבנה היא Block Development וטבע שוכרת ממנה את המבנה.

הבניין החדש מאובזר במכון כושר לרווחת העובדים, בר-קפה, 38 חדרי ישיבות, אודיטוריום עם 300 מקומות ישיבה וכמו כן שולחנות קפה המפוזרים לטובת העובדים המעוניינים לקחת הפסקה קלה במהלך יום העבודה. הבניין מאכלס 400 עובדים של חטיבת Specialty Medicines של טבע צפון אמריקה.

לארי דאוני, נשיא החטיבה, הודה לבכירי העירייה שנכחו בטקס החניכה, אשר התקיים גם במעמד המושל סאם בראונבק שאמר כי עובדי טבע מצטרפים לכ-16 אלף תושבי קנזס סיטי המועסקים בענף פיתוח התרופות.

טבע / צילום מסך
 טבע / צילום מסך