הסדרה הישראלית "מחול השעות" נמכרה לרשת CBS

אורנה רייז-רביב מכרה תסריט פרי עטה בשם "מחול השעות" לרשת CW שנמצאת בבעלות CBS ■ בכוונת הרשת האמריקאית לעבד את התסריט לסדרה חדשה

היוצרת אורנה רייז-רביב מכרה תסריט פרי עטה בשם "מחול השעות" לרשת CW שנמצאת בבעלות CBS. בכוונת הרשת האמריקאית לעבד את התסריט לסדרה חדשה.

רייז-רביב חתמה בנוסף על הסכם עם המפיקים אלכס קורצמן ורוברטן אורצ'י ("סליפי הולו", "סטאר טרק" ו"ספיידרמן"), שישמשו כמפיקים בפועל של הסדרה.

העסקה נחמתה באמצעות אלון ארניה, מפיק ותסריטאי ישראלי המתגורר ופועל מלוס אנג'לס מאמצע שנות ה-90. חברת "סקריפטד וורלד", שבה הוא מחזיק בשותפות עם רוב גולדברג, מכרה ב-3 השנים האחרונות יותר מ-15 סדרות אירופאיות - בכלל זה גם ישראליות, לרשתות שידור אמריקאיות.

הסדרה עוסקת בסיפורה של כוכבת שנאלצת עקב מחלה וחיפוש אחר תורם להתוודע למשפחתה הביולוגית האמיתית. המשפחה, מעשירי טקסס, קשורה לקבוצות טרור ערביות, וה-CIA נכנס לתמונה כשבתמורה לסיועו הוא מגייס את הכוכבת לשורותיו.

הסדרה מיועדת לדור צעיר של הצופים וכתובה כדרמת פשע-טרור עם אלמנטים של טלנובלה.

רייז-רביב, שעבדה כעיתונאית במשך שנים רבות, עברה לעולם הטלוויזיה לפני כ-5 שנים והתמקדה בעיקר בתחום הדוקומנטרי. סרטה הראשון, "ילדי בנק הזרע", שודר בזכיינית ערוץ 2 רשת לפני כ-3 שנים.

כמו כן הייתה רז-רביב שותפה בהפקת הסרט הקולנועי "החוב" וכן בהפקת סרט שישודר בקרוב עם מלכת היופי לשעבר, לינור אברג'יל, הקורא לנשים בעולם להתלונן ולהיאבק בהטרדות מיניות ובאונס.