"האקס בוקס תשנה את חווית הצפייה בטלוויזיה"

ננסי תלם נשיאת אקס בוקס סטודיו במיקרוסופט נאמה היום בכנס הג'רני של גלובס וארנסט אנד יאנג: "האקס בוקס One תהיה ניתנת להתאמה כמו הסמארטפון והמחשב, וניתן יהיה לצפות במה שאני רוצה ואיפה שאני רוצה"

מיקרוסופט הודיעה בשנה האחרונה שהיא לא רוצה להיות רק חברת תוכנה, אלא גם חברת חומרה, אבל לא מדובר בתוכניות היחידות שלה, הענקית מרדמונד כבר עכשיו נמצאת בעולם הטלוויזיה.

ננסי תלם נשיאת אקס בוקס סטודיו במיקרוסופט נאמה היום בכנס הג'רני של גלובס וארנסט אנד יאנג. "האקס בוקס תשנה את חוויית הצפייה בטלוויזיה", אומרת תלם. "האקס בוקס One (קונסולת המשחקים הבאה של מיקרוסופט) תהיה ניתנת להתאמה כמו הסמארטפון והמחשב, וניתן יהיה לצפות במה שאני רוצה ואיפה שאני רוצה".

בסטודיו של מיקרוסופט עובדים כבר עכשיו על הפקות טלוויזיה עם סטיבן שפילברג, רידלי סקוט וסטיב קארנל. "אף אולפן לא יכול להציע את מה שאנחנו במיקרוסופט יכולים להציע, אנחנו לוקחים תוכנית טלוויזיה והופכים אותה לעולם שלם של דרכים לחוות אותה, באמצעות האקס בוקס סמארט גלאס והקינקט שמטשטשים את הדימיון למציאות".

"יש לנו 48 מיליון מנויים באקס בוקס לייב, כאשר 76 מיליון קונסולות נמכרו ב-41 ארצות. 60% מהמשתמשים צופים בטלוויזיה באקס בוקס, מדובר ביותר זמן שהם משקיעים מאשר במשחקים בקונסולה", אומרת תלם.

"אנחנו בתקופת הרנסנס של הטלוויזיה, יש בטלוויזיה תוכניות איכותיות כמו שובר שורות ומשחקי הכס. בשבועות האחרונים היה ביקוש אדיר לעונות הקודמות של שובר שורות בגלל שאנשים רצו להיות חלק מהשיח החברתי. אומרת תלם, "העולם רעב לטלוויזיה. הטלוויזיה היא האמצעי החברתי ביותר שלכולם יש דעה עליו".