הכנסות מזור עלו בינואר-ספטמבר, אך נחתכו ברבעון ה-3

ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2013 עמדו על 14.2 מיליון דולר, לעומת 9.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ■ בהסתכלות רבעונית חלה ירידה של 27% בהכנסות

חברת מזור רובוטיקה , שמייצרת ומשווקת רובוטים לניתוחים בעמוד השדרה ובמוח, פרסמה היום נתונים נבחרים מדוחותיה לרבעון השלישי כחלק מהיערכותה להנפקה שהיא מתכננת בחודשים הקרובים, בהיקף של 40-46 מיליון דולר.

מזור נסחרת בבורסה בתל אביב ואיגרות מעקב על מניות החברה (ADR) נסחרות בנאסד"ק, שם גם מתוכנן גיוס האקוויטי. החתם הראשי של ההנפקה הוא ברקליס וחתמי המשנה הם לנדנבורג ת'למן, JMP ו-First Analysis Securities.

מן הנתונים הראשוניים שפרסמה החברה עולה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2013 עמדו על 14.2 מיליון דולר, לעומת 9.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, כלומר צמיחה של 50%. בהסתכלות רבעונית חלה ירידה של 27% בהכנסות, וזו כנראה הסיבה לירידות של 7.3% במניית מזור היום, למחיר המגלם לחברה שווי של 1.2 מיליארד שקל.

החברה מציינת כי התמקדה ברבעון החולף במכירה לרשתות בתי חולים ומערכות רפואיות גדולות, וכי המו"מ עם חברות כאלו הוא ארוך יותר ונמשך גם כעת. מתחילת השנה ועד סוף הרבעון השלישי מכרה החברה 16 מערכות לניתוחים בעמוד השדרה, ויש לה בבתי חולים בכל העולם 56 מערכות מותקנות, מהן 30 בארה"ב. לחברה 22.9 מיליון דולר בקופת המזומנים נכון לסוף הרבעון השני.