מרגלית: "יחימוביץ' מתייעצת עם עצמה וקרובה רק לעצמה"

ח"כ אראל מרגלית: "יחימוביץ' היא ריכוזיות של ניהול מפלגה, לא יודעת מה זה לעבוד בקבוצה. היא יכלה להיות שרה בכירה בממשלה ובאמת להשקיע, ובמקום זאת היא בוחרת לשבת על הספסל ולהעביר ביקורת"

ח"כ אראל מרגלית (העבודה) יוצא נגד יושבת ראש המפלגה שלי יחימוביץ' בראיון בתוכנית "דיבור פוליטי" בהנחיית ליאת רון בגלובס TV: "שלי יחימוביץ' היא ריכוזיות של ניהול מפלגה, היא מתייעצת בעיקר עם עצמה, היא לא יודעת מה זה לעבוד בקבוצה והיא עדיין אדם שבעיקר קרוב אל עצמו, תסתכלי על סיסמת הבחירות שלה, מה זה זה, 'האמת שלי'. עוד פעם, אני אני אני"

לדבריו, "יחימוביץ' היא דו-פרצופית. כשהיתה צריכה אותי לבחירות שלה היא ידעה לבוא ולהתחנחן אלי, כדי שאתמוך בה ואעזור לה. היא הרי לא מסוגלת לקבל החלטות, כי היא יכלה להיות שרה בכירה בממשלה ובאמת להשקיע, ובמקום זאת היא בוחרת לשבת על הספסל ולהעביר ביקורת".

"כדי להציב אלטרנטיבה ברורה לנתניהו לפיד צריך לעבוד כקבוצה, ביחד בצוות. אם נתניהו הולך לקבל החלטות היסטוריות עם מנהיג ימני מתון שמוכן ללכת קדימה ולעשות הסדר, אני מאמין שניכנס לתמוך בו גם מבפנים. לדעתי, נפתלי בנט יהיה טרמפיסט שיחפש את המקום לרדת. אם לא, אז אנחנו נהיה האופוזיציה הכי חזקה נגדו".

צפו בראיון המלא...