בוני התיכון השלימה גיוס של כ-45 מיליון שקל

בשלב המוסדי נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ-60 מיליון שקל ■ עמי פרץ, בעל השליטה ומנכ"ל: "ההנפקה הינה חלק מתהליך מובנה של החברה לפיתוח פעילותה העסקית של בוני התיכון"

חברת הנדל"ן בוני התיכון, בניהולו של עמי פרץ, השלימה בהצלחה הנפקה ציבורית של איגרות חוב. בהנפקה, בשלב המוסדי נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ-60 מיליון שקל. בסך הכל, השלימה בוני התיכון גיוס כולל של כ-45 מיליון שקל.

בוני התיכון ביצעה את הגיוס באמצעות הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ו'), המדורגת בדירוג של Baa1 אופק שלילי על ידי חברת הדירוג מידרוג. איגרות החוב המונפקות הן אג"ח "סטרייט" שקליות, בלתי צמודות, והעומדות לפירעון במהלך השנים 2016-2018 ב-5 תשלומים חצי שנתיים לא שווים. המח"מ של איגרות החוב עומד על כ-3 שנים, והריבית שנקבעה במכרז ההנפקה הנומינלית שנקבעה בהנפקה היא 7.25%, בהשוואה לריבית מקסימלית בשיעור של 8.25% שהציעה החברה למשקיעים.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים-אי.בי.אי, רוסאריו קפיטל ויאיר קפיטל.

עמי פרץ, בעל השליטה ומנכ"ל בוני התיכון: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בבוני התיכון, בהנהלתה ובפעילותה, אמון המשתקף בהיקפי הביקושים שנרשמו בהנפקה. ההנפקה הינה חלק מתהליך מובנה של החברה לפיתוח פעילותה העסקית של בוני התיכון".