תשובה מציע 6 דירות בפרויקט חוף הכרמל ב-10 מיליון שקל

פרויקט מגדלי חוף הכרמל, הכולל שני מגדלים למגורים ולמלון בניהול רשת מלונות פתאל, ידוע כאחד הפרויקטים השנויים במחלוקת שהוקמו בישראל, בגלל סמיכותו לחוף הים

חברת דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה, באמצעות חברת חוף הכרמל שבבעלותה, פרסמה לאחרונה מכרז למכירת 6 דירות בפרויקט חוף הכרמל בחיפה.

מדובר בדירות 4 חדרים בקומות הגבוהות של מגדל המגורים בפרויקט הכולל 17 קומות בסך הכול. הדירות כוללות שטח של 120 מ"ר בממוצע, מחסן וחניה, וצופות כולן לים שנמצא במרחק של פחות מ-100 מהפרויקט. הדירות מוגדרות בטאבו "דירות נופש", אך בחברה מסבירים כי מאחר שהפרויקט הוקם ב-1997 לפני פסיקת בית המשפט העליון מ-2004 האוסר על מגורים קבועים בדירות נופש, הפרויקט הוחרג מהפסיקה ודירות הנופש בפרויקט משמשות דירות מגורים ללא בעיה חוקית.

לדברי מנכ"ל חברת חוף הכרמל יוני ויצמן, מדובר בדירות שנותרו בבעלות החברה מאז הקמת הפרויקט, שרובן הושכרו לאורך השנים, וכעת מצאה החברה לנכון לממשן. החברה תעדיף לקבל הצעה לרכישת כל שש הדירות מגורם אחד, אך ניתן להגיש גם הצעות לרכישת כל דירה בנפרד, שעל פי המחיר המבוקש על כולן, עומד המחיר הממוצע לדירה על 1.6 מיליון שקל.

"מדובר בהזדמנות חד פעמית לקנות דירה בישראל במרחק של פחות מ-100 מטר מהים, כאשר ברור כי לא יוכל לקום עוד פרויקט כזה בישראל", אומר ויצמן, "מחיר של דירה דומה סמוך לחוף הים בת"א, יכול להגיע גם לפי 5, ואנחנו מופתעים לגלות שמלבד משקיעים, מגלים עניין בפרויקט גם צעירים שיודעים שלעולם לא יוכלו לקנות דירה ליד הים במחיר כזה". הצעות לרכישת הדירות ניתן להציע עד 5 בנובמבר 2013.

פרויקט מגדלי חוף הכרמל, הכולל שני מגדלים למגורים ולמלון בניהול רשת מלונות פתאל, ידוע כאחד הפרויקטים השנויים במחלוקת שהוקמו בישראל, בגלל סמיכותו לחוף הים. הקמתו ב-1997 אף האיצה את חקיקת חוף החופים ב-2004. תוכנית בנין העיר קבעה כי ניתן להקים על קרקע 6 מגדלי מגורים. דלק נדל"ן הספיקה להקים רק שניים מתוכם. בתחילת החודש קבעה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז חיפה כי הפרויקט לא יורחב.