בניין ישן בת"א נמכר ב-8.25 מיליון שקל לחנני רויכמן

מדובר בבניין מגורים בן שתי קומות שנבנה על מגרש בשטח 262 מ"ר ברחוב בר-אילן 10 בת"א ■ בבניין 5 דירות: 3 המוחזקות בידי דיירים מוגנים, ושתיים שהושכרו בשכירות חופשית

בניין ישן בתל אביב, המשתרע על מגרש בשטח רבע דונם, נמכר תמורת 8.25 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע שהבניין היה בבעלות משותפת של השמאי אהוד המאירי וכעשרה מקרובי משפחתו, והוא נמכר לחנני רויכמן, מי שהיה מבעלי הד ארצי בעבר. העסקה נסגרה לפני כשבועיים.

מדובר בבניין מגורים בן שתי קומות שנבנה על מגרש בשטח 262 מ"ר ברחוב בר אילן 10 בתל אביב-יפו. בבניין 5 דירות: 3 המוחזקות בידי דיירים מוגנים ושתיים שהושכרו בשכירות חופשית. עוד נודע ל"גלובס" כי הנכס נרכש על ידי רויכמן למטרת השקעה לטווח ארוך.

העובדה שהנכס כולל שלוש דירות בדיירות מוגנת לא תאפשר לרוכש חופש פעולה בנכס, והדבר בא לידי ביטוי גם במחיר. כמו כן, במגרש זכויות בנייה נוספות שאינן מנוצלות, ועל פי התב"ע של אזור זה בתל אביב-יפו, תוכנית לב העיר, ניתן לבנות במתחם זה עד חמש קומות.

את משפחת המאירי ייצגו בעסקה עורכי הדין צבי שוב ועידית אייזדורפר ממשרד צבי שוב, ואת הרוכשים ייצגו עורכי הדין גבע חביב ואדם רועה ממשרד כספי ושות'. מדובר בעסקה מסובכת שסגירתה ארכה חודשים ארוכים.

הבניין ממוקם ברחוב קטן ונמצא במרחק הליכה מהחלק הצפוני של שדרות רוטשילד, תיאטרון הבימה, היכל התרבות, שינקין ועוד. הרחוב, כמו רחובות נוספים באותו מיקום, משופע בפרויקטים שונים של התחדשות עירונית.