סנטיאגו ברנבאו ייקרא על שמה של מיקרוסופט? לא כל כך מהר

דיווחים: ריאל מדריד לא ממהרת לסגור עם ענקית התוכנה על הסכם חסות שמי לאצטדיון שלה, עקב הסיכוי לקבל כספים גדולים יותר מאאודי ואמירייטס

בימים האחרונים עלה שמה של ענקית התוכנה מיקרוסופט כמועמדת בכירה לרכוש את הזכויות השמיות על האצטדיון של ריאל מדריד, הסנטיאגו ברנבאו, ולשלם למועדון הכדורגל הספרדי כ-7.5 מיליון אירו בעונה עבור הסכם החסות היוקרתי.

רק שבינתיים, מגיעים מספרד דיווחים שסותרים את הידיעה: על-פי הפרסומים, נשיא ריאל, פלורנטינו פרז, מאד מעוניין בשת"פ עם מיקרוסופט מסיבות מיתוגיות, אך הכסף צפוי לדבר בסופו של דבר - וחברות אחרות צפויות להציע לריאל סכומים גבוהים בהרבה על מנת להעניק למועדון חסות על שם האצטדיון.

‏לפי הדיווחים בכלי התקשורת בספרד, שתי חברות ענק שכבר מקיימות יחסי ספונסרשיפ עם ריאל מדריד, נכנסו לתחרות מול מיקרוסופט על רכישת הזכויות השמיות של הברנבאו והרחבת שיתוף הפעולה מול ריאל: חברת התעופה אמירייטס, שמשמשת כספונסרית הראשית של ריאל (מפרסמת על קדמת חולצות המשחק של הקבוצה); וחברת הרכב אאודי, שמשמשת כספונסרית משנה של המועדון. בריאל מצפים לגרוף כ-35 מיליון אירו בעונה מהסכם כזה.

ריאל מדריד אמורה להודיע לקראת סוף החודש הבא מי תעניק חסות שמית לברנבאו, החל מעונת 2014/15. אגב, לאמירייטס כבר יש "ניסיון" עם אצטדיונים הקרויים על שמה - האצטדיון של ארסנל האנגלית.

ריאל מדריד תחל לשפץ בקרוב את הסנטיאגו ברנבאו, בפרויקט שעלותו מוערכת ב-300 עד 400 מיליון אירו.