תביעה נגד שופרסל: עגלה שנתקעה בי גרמה לדאבת

אישה בת 59 שנפגעה מעגלת מסע בסניף שופרסל בפ"ת תובעת 470 אלף שקל

אישה שנפגעה בגבה מפגיעת עגלה בסניף שופרסל בפתח-תקווה הגישה תביעת פיצויים נגד הרשת. באמצעות עו"ד ענת גינזבורג טוענת האישה כי נפצעה בגבה כאשר עגלת משא גדולה, המשמשת את עובדי הסופר לנשיאת מוצרים, נתקעה בגבה בעוצמה רבה - וגרמה להתפרצות מחלת הדאבת (פיברומיאלגיה).

האישה, בת 59, טוענת כי הכאבים לא פסקו, וכי בדיקות שנערכו על-ידי הרופאים העלו כי מדובר בשבר דחיסה באחת החוליות בגב. בנוסף, האישה טוענת כי פיתחה תסמינים של מחלת הדאבת, שבאו לידי ביטוי בכאבי פרקים בגוף, חולשה, עייפות ותחושות צמרמורת וקור.

התובעת נבדקה על-ידי מומחית לכירורגיה אורטופדית, שקבעה לה נכות בשיעור של 36% לצמיתות, המתייחסת רק לנכות האורטופדית שנגרמה עקב התאונה ולא לנכות הראומטולוגית שנגרמה (דאבת).

"לתובעת נגרמו וייגרמו עקב נכותה הקשה כאב וסבל קשים, פגיעה בלתי הפיכה באורח חייה ועוגמת-נפש עזה. סבלה הינו יומיומי ומתמשך", נכתב בתביעה. "התובעת נחבלה קשות בגב, לא הייתה מסוגלת לזוז ופרצה בבכי".

בגיען נזקי עבר תובעת האישה 470 אלף שקל, כשאת הפיצוי בגין נזקים עתידיים היא מותירה להחלטת בית המשפט.

האישה תובעת את מנהלי שופרסל על כך שבין היתר "לא נקטו אמצעי זהירות על מנת למנוע את האירוע, לא הזהירו את הקונים במקום מסיכונים כלשהם, חשפו את הלקוחות לסכנות וסיפקו להם מקום שאינו בטוח, נהגו זלזול, אדישות ואוזלת-יד בכל הנוגע לבטיחותם ושלומם של הלקוחות בנתבעת, ובכללם התובעת, והפקירו את שלומם".