דלתא: ההכנסות צמחו בכ-10%; מעלה את התחזית השנתית

יצרנית מוצרי ההלבשה התחתונה שבשליטת אייזיק דבח סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 257 מיליון דולר ■ תחלק ברבעון הבא דיבידנד של 3 מיליון דולר

חברת דלתא לא עוצרת: היום (ד') פרסמה יצרנית מוצרי ההלבשה התחתונה והאופנה שבשליטת אייזיק דבח את תוצאות הרבעון השלישי, שהיווה רבעון 16 ברציפות בו רושמת החברה צמיחה במכירות. בהתאם, היא העלתה פעם נוספת את תחזית ההכנסות השנתית שלה.

דלתא סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בגובה 257 מיליון דולר, גידול של 9.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, שהיה הרבעון הראשון בו נכללו תוצאות חברת שיסר הגרמנית, אותה רכשה דלתא במאי אשתקד בתמורה לכ-88 מיליון דולר.

בעקבות רכישה זו, שהוגדרה רכישה הזדמנותית, רשמה דלתא ברבעון המקביל אשתקד רווח חד-פעמי בגובה 12.6 מיליון דולר. כך שלמרות הגידול בהכנסות בין הרבעונים, בשורה התחתונה דווקא נרשמה ירידה ברווח של החברה, שהסתכם ברבעון השלישי, הנחשב חזק עונתית אצל דלתא, ב-17 מיליון דולר. מתחילת השנה מסתכם הרווח של דלתא ב-33 מיליון דולר.

דלתא העלתה כאמור בפעם השלישית השנה את תחזיותיה, וכעת היא צופה כי ברבעון האחרון של השנה הכנסותיה יעמדו על 246-256 מיליון דולר, כך שאת שנת 2013 תסיים החברה עם הכנסות של 965-975 מיליון דולר. מדובר בגידול של 25 מיליון דולר ביחס להערכה הקודמת, המשקפת צמיחה של 18.6% לעומת שנת 2012.

על רקע הדוח החיובי, מניית דלתא טיפסה במהלך יום המסחר בכ-4%, תוך שהיא מכפילה את ערכה בשנה האחרונה, לשווי חברה של כ-1.95 מיליארד שקל.

לנוכח התוצאות, החליטה דלתא גם להעלות את היקף הדיבידנד הרבעוני שהיא מחלקת למשקיעים, והם יקבלו ברבעון הבא 3 מיליון דולר.

דלתא
 דלתא