כפי שנחשף ב"גלובס": הוט משיקה ממיר חדש - HOT FiberBox

הממיר החדש מרכז את כלל שירותי התקשורת הביתיים, וביניהם ממיר מקליט HD, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה ואינטרנט

חברת הוט מודיעה על כוונתה להשיק בקרוב את ה-HOT FiberBox, ממיר חדש שמרכז את כלל שירותי התקשורת הביתיים, וביניהם ממיר מקליט HD, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה ואינטרנט - וזאת כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס".

הממיר החדש של הוט הוא אותו הממיר שמשווקת חברת הכבלים נומריקבל שבבעלותו של פטריק דרהי, בעל השליטה בהוט, בצרפת. השם שניתן לה בצרפת הוא "לה בוקס", ואילו בישראל המציאו לקופסה שם מקומי. הממיר החדש יושק בקרוב בישראל במסיבת עיתונאים מיוחדת.

לדברי הוט, הפלטפורמה החדשנית תכלול ממשק משתמש ויזואלי מתקדם וניווט גרפי, כנהוג בטאבלטים ובשאר מכשירים חכמים. כמו כן, היא תאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון שירותים, כגון: מדיה סנטר, דפדפן, צפייה בשני ערוצים במקביל (במסך משולב) ומגוון אפליקציות המעשירות את חוויית הצפייה בטלוויזיה.

פיתוח ה-FiberBox HOT בוצע על-ידי חברת Sagemcom, ספקית ממירים וראוטרים מהמובילות בעולם, שפיתחה את ה-Hardware ואת ה-Middleware. חברת אינטל פיתחה את המעבד לממיר.

החברה דיווחה כי הוקם צוות ייעודי בחברה, האחראי על פיתוח והתאמה של הפלטפורמה למוצרים הייחודיים של החברה, כגון ה-Start Over ושילוב עם טרנדים עולמיים.

הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר הוט, מסר כי "פלטפורמת ה-FiberBox HOT פורצת דרך ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית בחוויית הצפייה ובניהול צריכת שירותי המדיה והתקשורת הביתית בישראל. אין לי ספק כי היותנו חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית, לצד צוות הפיתוח שהקמנו בחברה, מקנה לנו יתרון משמעותי אל מול המתחרים וגמישות בהמשך פיתוחים עתידיים של הפלטפורמה. בקרוב מאד אנו נספק ללקוחותינו את המוצר המוביל והמתקדם ביותר בשוק התקשורת בישראל".