אינפיניטי של ינון לנדברג מנסה לגייס כסף מהציבור

אינפיניטי היא חברה ישראלית שמייצרת פלטפורמה למחשוב לביש כמו משקפי הגוגל גלאס ■ החברה מתמקדת בתחום המציאות הרבודה

חברת אינפיניטי (Infinity) מגייסת כסף מהקהל הרחב. החברה של ינון לנדברג, שמכהן בה כמנכ"ל ונשיא, ערכה באחרונה אירוע פרטי שבו פנתה למשקיעים קטנים והציעה להם להשקיע סכומים קטנים, אפילו אלפי שקלים בודדים. אינפיניטי היא חברה ישראלית שמייצרת פלטפורמה למחשוב לביש כמו משקפי הגוגל גלאס. החברה מתמקדת בתחום המציאות הרבודה.

"אנחנו לא חברת חומרה שבונה את המשקפיים", אומר לנדברג, "אנחנו לוקחים את כל המכשירים שנמצאים בסביבת המשתמש, כמו שעונים חכמים וסמארטפונים ומציגים את המידע במקום אחר (למשל על המשקפיים - צ.ה). לדוגמא, אנחנו יודעים שנגמר למשתמש הדלק במכונית ואז נדע להעיר אותו 10 דקות לפני, בשביל שיספיק למלא דלק לפגישה. הפתרון שאנחנו מביאים הוא מהפכני".

באינפיניטי הושקעו לדברי לנדברג 7 מיליון דולר. "המודל הכלכלי שלנו הוא לאפשר לכל אחד יישום שהוא מעוניין בו. מודל נוסף הוא המלצות לאנשים, שהוא טוב פי מאה ממה שגוגל נותנת. אנחנו בונים פלטפורמה עתידית לאוגמנטד ריאלטי", אומר לנדברג, "היתרון שלנו על גוגל הוא שאנחנו מתחברים לכל טלפון ולא רק לאנדרואיד".

לדברי משה חוגג, יו"ר אינפיניטי, "החברה היא ארגז כלים למפתחים. הכוונה היא שביום שבו הגוגל גלאס יהיו על המדף, גם המוצרים שלנו יהיו על המדף".