צפו: הצצה לתערוכת הרכב הקיצונית והסקסית ביותר בעולם

תערוכת סימה בלאס וגאס בעיקר שמורה למחלקות העיצוב והשיפורים של היצרניות, שם מקבלים המעצבים יד חופשית להצגת דגמי קונספט ושידרוגים כאלו או אחרים

בכל שנה מתאספים בלאס וגאס נאבדה עשרות אלפים סקרנים וכן כמה עשרות יצרניות רכב מכל העולם לתערוכת סימה. התערוכה בעיקר שמורה למחלקות העיצוב והשיפורים של היצרניות, שם מקבלים המעצבים יד חופשית להצגת דגמי קונספט ושידרוגים כאלו או אחרים. הינה לפניכם כמה מהדגמים המסקרנים שהוצגו בתערוכה.

מאזדה הציגה את ליין הקלאב ספורט שלה; פורד הביאה לתערוכה מספר עיצובים של הפיאסטה אס טי; את חובבי הטנדרים המפלצתיים תעניין השברולט סילבראדו "שאיין" קונספט המצוידת במנוע 6.2 ל' הרגיל של ג'נרל מוטורס המפיק כ 420 כוחות סוס.

גם פיאט שלחה דגם נושא מעניין במיוחד שכולו ים וגלישה - הפיאט 500 אל; יונדאי הקוריאנית הציגה באותה תערוכה בשנה שעברה את הג'נסיס עם 600 כוחות סוס והשנה היא החליטה שזה לא מספיק והחליטה להשתולל הפעם מנוע המפיק 1000 כוחות סוס.

רוב הדגמים שהוצגו בתערוכה כנראה לא לפס הייצור, אך יחד עם זאת הבמה הססגונית הזו מהווה גם פלטפורמה לבלוני ניסוי של היצרניות לשיפורים ועיצובים שאולי את חלקם דווקא כן נראה בעתיד מוטמעים במכוניות הקונבנציונאליות שלנו.