החשד לסחיטה בנתיבות: הרב יורם אברג'ל נעצר

(עדכון) - הותרה לפרסום זהותו של הרב ששמו נקשר בפרשת הסחיטה באיומים בבחירות לראשות נתיבות: יורם אברג'ל נעצר בנתב"ג זמן קצר לפני שהספיק לעלות לטיסה ■ אמש נעצר שלום דומרני יחד עם שישה מאנשיו במסגרת הפרשה

בית משפט השלום בראשון-לציון האריך היום (א') ב-4 ימים את מעצרו של הרב יורם אברג'ל, ששמו נקשר בפרשת החשד לסחיטה באיומים בבחירות לראשות העיר נתיבות.

בהחלטתו כתב השופט מנחם מזרחי כי "קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד".

פרקליטו של אברג'ל, עו"ד מנחם רובינשטיין, אמר כי "קשה להתרשם מכך שעיתוי המעצר הוא עיתוי זר בהקשר למה שקורה בימים האחרונים. המשטרה רוצה להוכיח לציבור שהיא עושה משהו". הוא ביקש מבית המשפט שלא להיעתר לבקשת המדינה.

לאחר שאמש נעצר העבריין הבכיר שלום דומרני יחד עם שישה מאנשיו, בחשד שהיו מעורבים בניסיון להטיית תוצאות הבחירות לראשות העיר נתיבות, עצרו החוקרים את הרב, שעל-פי החשד מקורב לדומרני וליחיאל זוהר שנבחר לתפקיד ראש העיר. בשעות הלילה עצרו השוטרים את הרב בנמל התעופה בן-גוריון, זמן קצר לפני שהיה אמור להמריא לחו"ל.

במשטרה הדגישו כי הרב לא ניסה לברוח, וכי נסיעתו הייתה מתוכננת מראש. במקביל, היום צפויה המשטרה להביא את דומרני ואת אנשיו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון-לציון.

כאמור, אמש נעצר דומרני יחד עם שישה מאנשיו, לאחר שבמשטרה התעורר חשד למעורבתו בסחיטה ובאיומים שנועדו להבטיח את ניצחונו של יחיאל זוהר בבחירות לראשות העיר נתיבות. בהמשך נודע כי אחד הגורמים שאוים לכאורה היה "הרנטגן", הרב יעקב איפרגן.

בין היתר עלה חשד כי דומרני ואנשיו איימו בשיחות ישירות ובשיחות טלפון על אזרחים ואף פגעו ברכוש. בשלב זה לא חושדים במשטרה כי כתוצאה מהפרשה הוטו תוצאות הבחירות בעיר.