גולשים בסלולר ליד2? חיוג באמצעות 1-900 עולה חצי שקל

זאת בניגוד ליצירת קשר עם מפרסם המודעה בחינם באמצעות האתר הרגיל

גולשי יד2 בסלולר, שימו לב: יצירת קשר עם מפרסמים באפליקציית הסלולר של יד2 תעלה לכם מעתה כסף - ותיעשה באמצעות מספרי 1-900, שעלותם חצי שקל לשיחה ולכל היותר 10 שקלים בחודש. זאת בניגוד לגלישה באתר האינטרנט הרגיל, שמאפשר כיום ללקוחות להתקשר ישירות למספר הטלפון של מפרסם המודעה ללא תשלום חריג.

הסיבה לכך, מסבירים ביד2, היא הצורך במודל כלכלי שיאפשר להפעיל את האפליקציה ללא עומס של פרסומות, המקשה על השימוש במסך קטן של מכשיר טלפון נייד: "כ-45% ממשתמשי יד2 גולשים כל יום באמצעות הסלולר", מסביר יבין גיל-מור, מנכ"ל אתר יד2. "המשך פיתוח ותחזוקת אפליקציות במערכות הפעלה שונות הוא יקר ודורש תחזוקה ועדכון תמידי.

"מודל הפרסומות, כפי שאנו מכירים אותו מהאינטרנט, לא יכול לפעול באותו היקף במובייל - שטח המסך בסלולר קטן יותר, והמקום של פרסומות מצטמק באופן טבעי. השימוש במספרי 1-900 מקנה לנו את היכולת לשפר את השירות ולא להעמיס על הדף הקטן ביותר מדי פרסומות".

גיל-מור מוסיף כי "החברה בוחנת מודלים כלכליים נוספים", ומדגיש כי "השימוש באתר האינטרנט ממשיך להיות חינמי לחלוטין ולא כולל שימוש במספרי 1-900. באתר ניתן לראות את מספרי הטלפון של מפרסמי המודעות או את המספרים הווירטואליים שלהם בכל עת".

גם במכשיר הסלולר, יש לציין, ניתן לגלוש באתר הרגיל ולא באמצעות האפליקציה.