השיחה: מה עשה שרון גל בכנס אילת לעיתונות?

עוד מאירועי הכנס: אנשי חדשות 2 חגגו יום הולדת למנכ"ל אבי וייס ■ מנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר-מוחא, לא פספס אף פאנל ■ ודנה ויס ורינה מצליח פשטו על פאב "המאנקיז"

שובר גל באילת

רגע אחרי שטוהר סופית על-ידי המשטרה, שהחליטה לסגור את התיק נגדו, הגיע שרון גל לכנס אילת לעיתונות שנערך השבוע במלון הרודס.

גל, שלא שמר על פרופיל נמוך במהלך כל הפרשה, זכה בעיקר לטפיחות על השכם וברכות מבאי הכנס, ובעיקר מאנשי חדשות 10 שהיו במקום. גל החליט להגיע כמבקר בלבד ולא לקח חלק בפאנלים.

אבי בניהו, מנטור תקשורתי, מיהר להשיא לגל עצות להמשך התנהלותו התקשורתית. אותו בניהו חסך במילים דווקא שנפגש פנים מול פנים עם אילה חסון. הגברת הראשונה של הערוץ הראשון, החזיקה כמעט על כתפיה לבדה את הפאנל שעסק בפרשת הרפז, לאחר שחלק ניכר מהמשתתפים המתוכננים בו החליטו לא לקחת חלק, לאחר הראיון שקיימה לפני שבוע וחצי עם הרפז ב"יומן".

חלק ניכר מהפעילות, הייתה כמו תמיד דווקא בשעות הלילה. אנשי חדשות ערוץ 2 זוכים ללא ספק בתואר הבליינים הגדולים. בלילה הראשון של הכנס חגגו אנשי החברה יום הולדת למנכ"ל אבי וייס ב"מייקס פלייס". בין הנוכחים היו יו"רית הדירקטוריון - תמי רוה, סמנכ"ל התוכן - חיליק שריר, והעיתונאים רוני דניאל, יואב אבן ויוסי מזרחי.

למחרת פשטו אנשי החברה על הפאב האילתי האייקוני, "המאנקיז". את הפלישה, המתונה יותר מליל אמש, הובילו שוב היו"רית רוה והסמנכ"ל שריר, ואיתם ברהנו טגניה, דנה ויס ורינה מצליח.

עוד היו בכנס: קרן מרציאנו - שנודע כי תשתלב בהגשת המהדורה המרכזית של חדשות 2, במקום יונית לוי שיצאה לחופשת לידה;, מנחם הורביץ, שהציג בפני באי הכנס את רעייתו המיתולוגית תחיה, שתחיה; ואבי וייס, המנכ"ל שיצא בחזרה למרכז בטיסה מוקדמת אחר-הצהריים.

מי שגנב כמו תמיד את ההצגה היה מנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר-מוחא, שלא פספס אף פאנל ובדילוגיו לא היסס להלום בכל פעם מחדש בהנהלת רשות השידור, שר התקשורת ובארגון העיתונאים.

מנחם הורוביץ / צילום: שלומי דעי
 מנחם הורוביץ / צילום: שלומי דעי

קרן מרציאנו / צילום: שלומי דעי
 קרן מרציאנו / צילום: שלומי דעי

סמירה, רוה וויס / צילום: שלומי דעי
 סמירה, רוה וויס / צילום: שלומי דעי

הדוקטורים של בן-גוריון

"יום בן-גוריון" שצוין ביום ראשון השבוע, נוצל על-ידי אוניברסיטת באר-שבע, שנקראת על שמו של "הזקן", כדי לחלק תוארי ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד, מטעמה.

התכבדו בתואר: כלת פרס ישראל לתיאטרון (1987), ליא קניג, שסיפרה כי זמן קצר לאחר עלייתה ארצה, בעלה צבי ז"ל והיא התכבדו בכבוד רב כאשר פולה ודוד בן-גוריון הזמינו אותם לארוחת בוקר בביתם; האמן ואוצר האמנות הישראלי דוד טרטקובר; מנכ"לית חברת אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית - מקסין פסברג, שהגיעה מלווה בעובדי אינטל בוגרי האוניברסיטה; הארכיאולוג פרופ' עופר בר יוסף והמדען פרופ' רפאל משולם, שבמחקריו פורצי הדרך, גילה את החומר הפעיל בצמח הקנאביס.

את התארים העניקו: נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון - פרופ' רבקה כרמי, והרקטור פרופ' צבי הכהן.

לאלונה ברקת, היו"ר והבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר-שבע, הוענק באותו המעמד "אות יקירת הנגב". ברקת הגיעה לטקס מלווה בבני משפחתה ובשחקני הקבוצה, שהגיעו לעשות כבוד ליו"רית, בטיימינג מושלם - פחות מיממה לאחר שהקבוצה כבשה את המקום הראשון בטבלת ליגת העל.

ספיר מתמקם בהבימה

חברת Cal, בראשות דורון ספיר, חגגה אמש (ב') עם לקוחות נבחרים של החברה ושותפים עסקיים, את תחילת שיתוף הפעולה המסחרי של Cal עם התיאטרון הלאומי "הבימה".

במרכז האירוע, שהתקיים בהיכל הבימה המחודש, הוצג המחזמר "גבירתי הנאווה", בכיכובם של שני כהן ונתן דטנר. האירוע היווה את יריית הפתיחה של שיתוף-הפעולה החדש - שבמסגרתו תציע חברת האשראי מגוון הטבות שיווקיות ללקוחותיה. לפני שעלה המסך, פרש ספיר בפני המוזמנים את החזון שהוא מוביל.

צפו באלייזה דוליטל מגשימה חלום: ד"ר יוסי בכר - יו"ר בנק דיסקונט, ראובן שפיגל - מנכ"ל בנק דיסקונט, יובל גביש - יו"ר Cal, אלדד פרשר - מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, אורי פז - מנכ"ל בנק ירושלים, אילן גרינבוים, עמוס שפירא, לימור גנות, דני גילרמן ובתו קארן, אהרון פוגל, דורי מנור, אמנון דיק, הרצל עוזר, עומרי פדן, רביב צולר, משה קפלינסקי, ד"ר ציפי שטראוס ואורי שוקר.

פלוטקין מגייס

אורן פלוטקין, יו"ר הועד המנהל של ארגון "אור שלום", אירח ביום ראשון ערב התרמה שכל הכנסותיו קודש למען הילדים שבהם מטפל הארגון, אשר מעניק כיום בית חם לכ-1,300 ילדים ובני-נוער בסיכון, שהוצאו מביתם על-ידי שירותי הרווחה.

הערב נפתח בקבלת-פנים באולם הטראסק בנמל תל-אביב, שם הוגשו לבאים מטעמים של קייטרינג "פילפל פרודקשן" ושל השף חיים כהן, אשר התנדב להכין מנה מיוחדת עבור האירוע.

חלקו השני של האירוע נערך במתחם רידינג 3 הסמוך ובמסגרתו ניתנה סקירה על פעילות הארגון והמוזמנים זכו ליהנות מהופעה של הזמר שלומי שבת.

תרמו ונפגשו: ביני זומר - דירקטור בנובל אנרג'י, הראל ולימור ויזל, עפרה וישראל רייף, אור ואורנה אלוביץ', אבי לוי, רונן גינזבורג, תמיר דגן, ניר ברונשטיין, שלמה לוסטיג, אבנר סטפק, יגאל לנדאו, יורם ירזין וזוגתו גלי עטרי, לאה גולן, מנכ"לית "אור שלום" ורבים אחרים.

זומר, פלוטקין וגולן / צילום: אסף לב
 זומר, פלוטקין וגולן / צילום: אסף לב