חמים ונעים: הסריגים החורף יהיו שימושיים ואופנתיים

חסידי מראה האולד סקול ישמחו לאמץ את הקרדיגן שמקבל העונה אין-סוף פרשנויות

החורף בפתח והמדפים עמוסים בסריגים שאת חלקם כבר ניתן לנצל בשעות הערב הקרירות של הסתיו. סיפורם של הסריגים העונה הוא סיפור של בגדים קלים במיוחד בגזרה רחבה או בגזרה צמודה. לכאורה מדובר בשתי גזרות שמנוגדות למה שהסוודר מסמל - בגד מוצק וכבד שמתעטפים בו - אך זה רק לכאורה. התפקיד העיקרי של הסריגים החורף הוא להיות שימושיים ואופנתיים.

פריט המפתח בקטגוריית הסריגים העונה הוא הקרדיגן, שהופך לעוגן במלתחה הגברית, ומופיע במגוון מרשים של איכויות, טקסטורות וגזרות בכל קולקציה של כל בית אופנה המכבד את עצמו.

את הסריגים הגבריים תמצאו בחנויות בשלל גרסאות: מצמר או מכותנה, מונוכרומטיים או צבעוניים, עם טקסטורות או בלי, עם כפתורי עץ גדולים בסגנון רטרו במראה של סבא, או עם כפתורי מתכת בסגנון המינימליסטי, ויש גם גרסאות אובר-סייז עם צווארון גדול, או קפוצ'ון, שיתאימו לימים קרים יותר לגברים שמעוניינים במראה החורפי-בוהמייני.

קרדיגנים בסגנון קלאסי ישתלבו מצוין עם פריט בעל נוכחות דומיננטית יותר, כמו זוג מכנסי ג'ינס מעודכנים או נעלי סניקרס יפות, ולהפך: קרדיגן מתוחכם במיוחד, בין אם בהדפס, ובין אם בגזרת אוברסייז, רצוי שיעמוד בפני עצמו. כדי להימנע ממראה מסורבל מדי כדאי לשמור על שאר ההופעה מאופקת יותר. קרדיגן צבעוני ייראה מצוין על חולצת טי פשוטה בגוונים בסיסיים של שחור, אפור או לבן, אך למראה עסקי יותר רצוי לבחור אותו מסריג עבה יותר, ולשלב חולצה מכופתרת - הצווארון המחויט שיבצבץ מתחתיו, במראה השכבות, יעשה את כל ההבדל בין המרושל לאלגנטי.