הניצחון של הנבחרת הצרפתית שגרם לקריסת אתר פורנו

45 שניות לאחר שריקת הסיום למשחק מול אוקראינה, שהבטיח ל"טריקולור" כרטיס לברזיל 2014 - אתר למבוגרים שהציע גישה חינמית לתכניו לא עמד בעומס

הקאמבק הגדול של נבחרת צרפת השבוע, במסגרתו ניצחה בפריז 0-3 את אוקראינה בפלייאוף העלייה למונדיאל, ומחקה את ההפסד 2-0 מהמשחק הראשון - הצליח לגרום לקריסה של אתר פורנו מוביל במדינה.

מה בכלל הקשר בין שני הדברים? ובכן, מארק דורסל, אחד ממפיקי סרטי המבוגרים המוביל בצרפת, הודיע בבוקר המשחק כי במידה וה"טריקולור" יבצעו את המהפך, הוא יפתח בחינם את תכני אחד מהאתרים שבבעלותו בחינם ובאופן חופשי למשך לילה שלם, לכל משתמשי האינטרנט שיחפצו בכך.

המבצע המיוחד הזה התברר מהר מאד כהצלחה מסחררת: 45 שניות לאחר שריקת סיום המשחק ב"סטאד דה פראנס", קרס האתר של דורסל. "החלטנו לבצע את האופרציה הזאת זמן קצר לפני המשחק, כך שלא הספקנו להיערך אליה כמו שצריך", הגיב דורסל. "כשחלפו הדקות וראינו שהתוצאה הולכת להיות חיובית, התחלנו לתגבר את השרתים שלנו, אבל זה לא עזר".

עם זאת, המשבר נפתר בתוך זמן קצר, לאחר שהחברה של דורסל העלתה לאוויר בזריזות שני אתרים חדשים, ודיווחה בטוויטר על הלינקים שמובילים אליהם.

בתוך כך, דוגמנית העבר הצרפתית דורה טילייה, שכיום משמשת כחזאית בערוץ טלוויזיה מקומי, קיימה את שהבטיחה לפני המשחק מול אוקראינה: ריצה בעירום, במידה וחניכיו של דידייה דשאן אכן יצליחו להעפיל למונדיאל בברזיל.