אופל משיקה אתר אינטרנט אינטראקטיבי בישראל

האתר מספק לגולשים אפשרות לבחון את רכבי אופל מכל זווית, בתצוגת 360 ייחודית של פנים הרכב והחוץ ■ בנוסף, הגולשים יוכלו להתנסות ביישום "הרכב את האופל", המאפשר לגולש לבחור את מפרט הרכב לפי דרישתו

יצרנית המכוניות אופל השיקה אתר אינטרנט בישראל. הגולשים באתר החדש, שנחשב לאחד מאתרי הרכב המתקדמים בישראל, יוכלו לערוך סיור וירטואלי ברכבי אופל השונים ואף לעצב את האופל שברצונם לרכוש, כל זאת בישיבה מול המחשב.

האתר מספק לגולשים אפשרות לבחון את רכבי אופל מכל זווית, בתצוגת 360 ייחודית של פנים הרכב והחוץ. בנוסף, הגולשים יוכלו להתנסות ביישום "הרכב את האופל", המאפשר לגולש לבחור את מפרט הרכב לפי דרישתו - צבע, ריפודים, חישוקים, תיבת הילוכים, גג שמש וכו'. ניתן לראות את הצעת המחיר משתנה לפי הדרישות ואף לקבל אותה ישירות לתיבת הדואר.

באופל מתכננים ללכת צעד אחד הלאה בעתיד הקרוב, ולתת אפשרות לבצע את כל תהליך רכישת הרכב דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי.

אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל, מסר כי "האתר החדש בא להעניק לגולש את החוויה האולטימטיבית של ביקור באולם התצוגה של אופל ומעניק את האפשרות לבצע התאמה אישית מושלמת לכל רכב שרק תבחר".

לדברי אייל שירזי, סמנכ"ל דיגיטל אופל, "הממשק אינטראקטיבי מאפשר לך להכיר את הרכב ממספר זוויות שונות באמצעות טכנולוגיית צילום מתקדמות ב-360 מעלות. הצילום מתבצע ברמת דיוק גבוהה מאוד ובסטייה אפסית, תוך הקפדה על הזווית המצולמת. הממשק משלב צילום פנורמי בתלת-ממד, המציג את נקודת מבטו של הנהג ומאפשר למשתמש לסייר בתוך הרכב".