פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של רשת נייט סליפ

מתחילת השנה פרסמה רשת נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

משרד הפרסום פוגל-אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת נייט סליפ, המשווקת את מותגי השינה סימונס וסילי, ד"ר רילקס ודינמיק. התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי על-ידי הרשת. קודם לכן טיפל בתקציב משרד הפרסום גיתם BBDO.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות החלה הרשת לבחון התקשרות עם משרד פרסום ופנתה למספר משרדים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון, ואילו בשנה שעברה עמד התקציב על 4.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים.

רשת נייט סליפ סנטר הוקמה בשנת 1990, והיא בבעלות אנשי העסקים שוקי ושי דן-און. בסוף שנת 2007 רכשו השניים את הפעילות העסקית בישראל של "מערכות שינה בינלאומיות", שכללה את מותגי המזרנים סימונס, סילי ודאנלופילו, בעסקה ששוויה כ-40 מיליון שקל. עד לרכישה טופלו תקציבי הפרסום של מותגים אלה, כאמור, בגיתם BBDO.

בסימונס ובסילי הושקעו לאורך השנים משאבים לא מבוטלים - לרבות קמפיינים בטלוויזיה. בעת שרכשה נייט סליפ את המותגים מ"מערכות שינה בינלאומיות", הכריזה ההנהלה על השקעה של 10 מיליון שקל, שאותם אמור היה לנהל עבורם משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בתחילת 2008 המשרד יצר עבור החברה קמפיין תחת הסיסמה: "לישון נכון, לחיות נכון", אך בהמשך הופסקה ההתקשרות והרשת עברה לפעילות עצמאית.

בנייט סליפ אישרו את הידיעה.