מגזין "Newsweek" יוציא שוב לאור את מהדורת הדפוס

המגזין, שהפסיק לפרסם את מהדורת הפרינט בסוף 2012, מבצע בימים אלה הכנות לקראת השקה מחדש בתחילת 2014

מגזין "Newsweek" שוקל להחיות מחדש את מהדורת הפרינט שלו. המגזין, שהפסיק לפרסם את מהדורת הפרינט בשנה שעברה, מבצע בימים אלה הכנות לקראת השקה מחדש בתחילת 2014.

הידיעה הראשונית בנושא פורסמה ב"ניו-יורק טיימס", והעורך של "Newsweek" אף דיווח כי הכוונה היא להתבסס יותר על הכנסות ממנויים ופחות מפרסום. הוא הוסיף כי התשלום עבור המנוי צפוי להיות יותר יקר מבעבר. לדבריו, "מדובר יהיה במוצר פרימיום, אשר המודל שלו יהיה קרוב למה שה'אקונומיסט' עושה כיום".

על-פי הערכות, החזרה לפרינט היא בעקבות קשיים שהתגלו בהפעלת המודל הדיגיטלי בלבד. בשיא הפופולריות שלו, בשנת 1991, עמד מספר הקוראים של המגזין על 3.3 מיליון.

ב-2010 מכרו הבעלים, קבוצת "וושינגטון פוסט", למשקיע סינדי הרמן את המגזין תמורת דולר אחד בלבד, אך הרמן גם התחייב לקחת על עצמו התחייבויות בסך 40 מיליון דולר. באוקטובר 2012 הודיע המגזין כי הוא מפסיק לפרסם מהדורת פרינט, וכי הצוות יתרכז בהפעלת אתר Newsweek global.

בהמשך נמכר המגזין לקבוצת המדיה IBT אשר מחדשת כעת את מהדורת הפרינט. לדברי העורך החדש, IBT לא תצטרך להשקיע סכומים גדולים בהוצאה לאור מחדש של המגזין, והמטרה היא להגיע לתפוצה של 100 אלף עותקים בשנה הראשונה.