דיסקין: "נתניהו צריך גלידה ב-10,000 ש' כדי להתרכז באיראן"

ראש השב"כ לשעבר דיסקין: "עוד מעט ישלחו את ארדן, גמליאל ושאר מלחכי הפנכה של נתניהו להסביר מדוע זה בסדר להוציא 10,000 שקל על גלידה או 6,000 שקל על נרות ריחניים - הרי ראש הממשלה צריך להתרכז באיום האיראני"

דיסקין נגד נתניהו - סיבוב שלישי: אחרי שראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין תקף אתמול (ד') את מדיניות רה"מ נתניהו ומנגד לשכת רה"מ טענה כי הוא מתחסד וכי אמר את דבריו כי לא מונה לראש המוסד כפי שרצה, מגיב היום דיסקין לתגובת לשכת רה"מ ותוקף את הוצאות רה"מ.

"לפחות הפעם הם לא גייסו את אריק איינשטיין כדי להתעלם מהבעיה שעל השולחן. מן הסתם, עוד מעט גם ישלחו את ארדן, גמליאל ושאר מלחכי הפנכה להסביר מדוע זה בסדר להחזיק 3 בתים על חשבון המדינה, לקנות גלידה ב-10,000 שקל, להוציא 80 אלף שקל על מים ולהוציא 6,000 שקל על נרות ריחניים - הרי ראש הממשלה צריך להתרכז באיום האיראני", אמר היום דיסקין, כפי שדווח באתר "וואלה".

דיסקין נאם אתמול בכנס לציון עשור ליוזמת ז'נבה ומתח ביקורת על שחרור האסירים הפלסטינים במסגרת המו"מ, בתמורה להמשך הבנייה בהתנחלויות. הוא טען כי "העסקה הפוליטית הצינית והמבחילה שנרקמה כדי להימנע מהקפאת הבנייה בהתנחלויות, נעשתה בשלב מוקדם מדי במשא ומתן ולכן קוממה רבים בציבור הישראלי, ובצדק".

בתגובה החליטו גורמים בלשכת רה"מ לתקוף את דיסקין ומסרו כי ראש הממשלה "לא יושפע מאמירות ממוחזרות, וגם לא מהטפות מוסר מתחסדות שנובעות מתסכול אישי של מי שרצה לקבל מנתניהו את תפקיד ראש המוסד ולא קיבל".