העם דווקא כן החליט עליה: הפרסומת ל"שוש" - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של עלית לחטיף "שוש" מובילה בפעם השנייה ברציפות ושוברת שוב את השיא של שנת 2013 במידת הזכירות

בראש טבלת הפרסומות האהובות והזכורות ביותר מדורגת זה השבוע השני ברציפות הפרסומת של חברת עלית למותג "שוש", באמצעות משרד הפרסום y&r.

הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.2%.

עם זאת, שיעורי הזכירה של הפרסומת הם הגבוהים ביותר מבין כל הפרסומות ששודרו בשנת 2013 - גבוהים אף יותר מהרף שהציבה הפרסומת בעצמה בשבוע שעבר. עוצמת הזכירה של הפרסומת גבוהה ביותר מ-70% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 10.5%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי קמפיין "שוש" ממשיך להיות מאוד בולט, וזאת על אף שההשקעה הכספית בו השבוע הייתה יחסית לא גדולה - 431 אלף דולר. זאת, ככל הנראה, בזכות היותה של הפרסומת מעוררת מחלוקת: בפרסומת נראה ילד שמתאמן בפנייה להוריו, שבה הוא אומר "אתם לא מחליטים עליי".

קמפיין חברת נטוויז'ן, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). עם זאת, למרות ההשקעה הכספית המשמעותית בקמפיין נטוויז'ן, הוא כלל לא התברג השבוע בטבלאות.

הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת בזק בינלאומי, עם סך ההשקעה מעט גבוה יותר, בך כ-1.5 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 516 (לעומת 559 בשבוע שעבר).

בנוסף, ניכרת ירידה בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים. השבוע עמד הסכום על כ-40.1 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על 43.5 מיליון דולר).

פרסומות אהובות וזכורות
 פרסומות אהובות וזכורות