משחק הסייבר הגדול בישראל יתקיים בת"א בחודש ינואר

המשחק Cyber Readiness Challenge מתקיים במסגרת תערוכת הסייבר הבינלאומית הראשונה, והוא יאגד בתוכו את מומחי אבטחת המידע בישראל ■ הזוכה במשחק יזכה בטיסה לארה"ב

השבוע נפתחה ההרשמה למשחק הסייבר הגדול של ישראל Symantec Cyber Readiness Challenge, שמטרתו להציב את המשתתפים בנעלי ההאקרים, להציב להם אתגרים ולעודד את תהליכי החשיבה שלהם והטכנולוגיות שמאחורי ההתקפה.

המשחק הוא יוזמה של סימנטק ובינת ויתקיים במסגרת תערוכת הסייבר הבינלאומית, שתתקיים בין התאריכים 27-29 בינואר בגני התערוכה בתל אביב ותאגד בתוכה חברות בינלאומיות מובילות ולצידן חברות סטארט-אפ, מומחים ולקוחות רבים בעולם הסייבר.

בשלב הראשון של התחרות, שיתקיים בין התאריכים 16-19 לדצמבר, יתבקשו המשתתפים לענות על 9 שאלות בהן ידרשו להפגין ידע בתחומים: כלי תקיפה, טקטיקות התקפה ועוד. 100 המשתתפים הראשונים שיענו נכון על השאלות, ימשיכו לשלב הבא שיתקיים בתערוכת הסייבר עצמה.

במהלך השלב השני ישבו 100 המובילים, מומחי אבטחת המידע, ההאקרים ומומחי הסייבר הטובים בישראל, בחדר אחד למשך 4 שעות וישתתפו בתחרות בסגנון "Catch The Flag", שם יתמודדו אחד מול השני פנים מול פנים ויעמדו בפני אתגרים רבים. המשתתף שיתפוס את מירב הדגלים בזמן הקצר ביותר ויקבל את הניקוד הגבוה ביותר יזכה בפרס: טיסה לארה"ב וביקור VIP במעבדות סימנטק.

גילי נצר, מנהלת שיווק אזורית בסימנטק: "אנו עדים להתפתחות עולם הסייבר ולוחמת הסייבר שצוברים תאוצה בשנים האחרונות. מטרת המשחק היא לעודד את המשתתפים מבחינה תפיסתית וטכנולוגית ולאתגר אותם עם צפנים וקודים שהם טרם הכירו".

תערוכת הסייבר הבינלאומית מאורגנת ע"י מגזין ישראל דיפנס בחסות מטה הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה וישתתפו בו משלחות מכל רחבי תבל, ארצות הברית ובריטניה לצד עשרות מדינות מאסיה, אירופה, דרום אמריקה ואוסטרליה. כל זאת, על מנת להפגיש את קהילת הסייבר לטובת לימוד הדדי וקידום של טכנולוגיות הגנה בסייבר, באמצעות דיון והיכרות עם פתרונות לכלל המגזרים והצרכים בתחום. בין החברות שישתתפו בתערוכה: סימנטק, בינת, צ'ק פוינט, IBM, ורינט, סיסקו, קספרסקי, JVP, אלביט מערכות ועוד.