הביא סמארטפון LG לתיקון - והיבואן הרשמי איבד אותו

לקוח שרכש את דגם ה-G2 של LG גילה כי אחריות רשמית מהיבואן היא לא בהכרח טובה יותר ■ רונלייט בתגובה: "היה עיכוב ובלבול בחברת המשלוחים, ולכן המכשיר הגיע אלינו בעיכוב רב. בגלל אי-הנעימות הוחלפה ערכה חדשה ללקוח"

א' קנה את סמארטפון הדגל של LG מדגם G2, אולם המכשיר הגיע תקול, והוא נאלץ להמתין כחודש לתיקונו, אולם אז קיבל תשובה מהיבואן הרשמי שהסמארטפון אבד. רק לאחר פניית "גלובס" החברה החליטה לשלוח לו מכשיר חדש ולהאשים את חברת השילוח.

לקוחות רבים מעדיפים לשלם פרמיה על סמארטפון המגיע מהיבואן הרשמי לעומת המקביל (פארללי) וליהנות משירות ואחריות שאמורים להיות טובים יותר. אולם א', לקוח של חברת רונלייט, היבואנית הרשמית של סמארטפוני LG, גילה כי אחריות רשמית היא לא בהכרח טובה יותר.

א' רכש ב-16 באוקטובר את דגם הדגל של החברה - G2. לטענתו, לאחר כחודש בו המכשיר היה מאוחסן באריזתו המקורית, הוא רכש כרטיס סים וניסה להשתמש בו.

"ברגע שהכנסתי את הסים, המסך של הסמארטפון התכסה כולו בשלג", אומר א'. "פניתי לחנות היבואן בקניון שבעת הכוכבים, וביקשתי לקבל מכשיר חדש. בחנות לא הסכימו ושלחו את המכשיר לתיקון".

לאחר כ-3 שבועות, מספר א', הוא החליט לפנות בחזרה לחברת רונלייט, במטרה לברר מה מצבו של הסמארטפון החדש שלו. "נציג השירות ביקש ממני פרטים מזהים, ולאחר בדיקה חזר אליי ועדכן אותי שהוא לא מוצא את המכשיר ולאחר התייעצות עם המנהל יחזור עם תשובה".

בהמשך מספר א' כי לאחר יממה הוא פנה שוב לנציג, אבל זה סיפר כי הוא עדיין לא נמצא, וגם לאחר מספר ימים נוספים בחברה טענו כי הם לא מוצאים את הסמארטפון האבוד, וכי הלקוח יצטרך לחכות שיחזרו אליו.

תגובת חברת רונלייט: "היה עיכוב ובלבול בחברת המשלוחים, ולכן המכשיר הגיע אלינו בעיכוב רב. בגלל אי-הנעימות הוחלפה ערכה חדשה ללקוח. המכשיר יישלח ללקוח ולהערכתנו יסופק לו ביום רביעי".