יוסי בניון חתם רשמית בק.פ.ר - על חוזה לחצי שנה בלבד

הקשר הישראלי מסיים אבטלה ארוכה והצטרף לקבוצה מליגת המשנה באנגליה; המאמן הארי רדנאפ: "ניסיתי להחתים אותו עוד כשאימנתי בטוטנהאם"

אחרי אבטלה ארוכה, יוסי בניון חוזר לעבוד: הליגיונר הישראלי הצטרף היום (ג') רשמית לקווינס פארק ריינג'רס, אחת המועמדות הבכירות לעלות העונה מליגת המשנה באנגליה (מדורגת במקום השני בצ'מפיונשיפ), לאחר שקיבל רישיון עבודה בבריטניה. בניגוד להערכות הראשוניות, החוזה של הקשר בן ה-33 לא יהיה ל-18 חודשים, אלא אך ורק עד תום העונה הנוכחית (2013/14), כשלאחר מכן הוא ישוב להיות שחקן חופשי.

"בניון הוא כדורגלן טוב, מהרמות הגבוהות ביותר", אמר מאמן ק.פ.ר, הארי רדנאפ, לאתר הרשמי של המועדון הלונדוני. "תמיד אהבתי אותו, ואפילו ניסיתי להחתים אותו בטוטנהאם כשאימנתי שם. הוא יהיה תוספת פנטסטית לסגל שלנו". בניון עצמו אמר: "התאמנתי כאן כבר שבועיים ואני כבר לא יכול לחכות להתחיל להיות מעורב ולעזור לקבוצה. שיחקתי בפרמיירליג בשמונה השנים האחרונות, אבל גם הצ'מפיונשיפ היא נהדרת".

ק.פ.ר, שאחד מבעליה הוא איל הפלדה ההודי לאקשמי מיטאל, מעשירי העולם, תהיה קבוצתו השישית של בניון בקריירה שלו בחו"ל (אחרי ראסינג סנטאנדר הספרדית, ו-ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי וארסנל האנגליות). את המשחק הרשמי האחרון שלו ערך במדי צ'לסי ב-21 באפריל 2013 מול ליברפול (רשם 13 דקות כמחליף).

במהלך הקיץ דחה בניון לא מעט הצעות, ביניהן מחטאפה ומלאגה הספרדיות. עקב מעמדו כשחקן חופשי, הוא היה יכול לנהל מו"מ ולחתום בכל מקום גם לאחר סגירת חלון ההעברות בספטמבר, אך רק כעת הוא הצליח למצוא בית חדש. על-פי "הדיילי מייל", את הופעת הבכורה שלו בק.פ.ר הוא צפוי לערוך במשחק הצמרת ב-21 בדצמבר מול לסטר סיטי.