אינסטגרם תאפשר שליחת וידיאו ותמונות ישירות למשתמשים

מנכ"ל אינסטגרם, קווין סיסטרום, השיק היום את Instagram Direct, פיצ'ר חדש שישולב החל מהיום באפליקציות ה-iOS והאנדרואיד ויאפשר שליחת תמונות וסרטוני וידיאו ישירות למשתמשים באינסטגרם

השמועות דיברו על תחרות לאפליקציה של חברת Snapchat, שפייסבוק ניסתה לרכוש לאחרונה ב-3 מיליארד דולר ונכשלה, אך מסיבת העיתונאים של אינסטגרם, החברה הבת של הרשת החברתית הפופולרית, שהסתיימה לפני שעה קלה לא הציגה שירות הודעות פרטיות שנעלמו תוך שניות אלא משהו קצת אחר.

מנכ"ל אינסטגרם, קווין סיסטרום, השיק היום את Instagram Direct, פיצ'ר חדש שישולב החל מהיום באפליקציות ה-iOS והאנדרואיד ויאפשר שליחת תמונות וסרטוני וידיאו ישירות למשתמשים באינסטגרם.

עד היום ניתן היה להעלות תמונות רק לפיד באינסטגרם ובכך לשתף את כל העוקבים של המשתמש. כעת, לצד השיתוף הרגיל בפיד, ניתן לבחור ב-Direct ולבחור את המשתמשים שאותם רוצים לשתף בתמונות ובסרטוני הווידיאו באורך של עד 15 שניות, כפי שניתן באפליקציה. לפי סיסטרום, ניתן לשלוח את התמונות והסרטונים גם למשתמשי אינסטגרם שהמשתמש לא עוקב אחריהם ואלה יוכלו לבחור אם לראות את הקובץ או לא.

נכון לעכשיו, לא ניתן ליצור קבוצות חברים ומכרים ולשלוח להם, אך הפיצ'ר מאפשר לשלוח עד ל-15 משתמשים בו-זמנית. בנוסף, אינסטגרם מזהה מי המשתמשים שאליהם נשלחים הכי הרבה תמונות וסרטונים והם יופיעו ראשונים ברשימה.

לאחר שליחת התמונה ו/או הסרטון, המשתמשים יכולים להתכתב אחד עם השני בדמות תגובות לתמונה. בדומה לאפליקציית WhatsApp, הפיצ'ר החדש באינסטגרם יציג חיווי לאחר שהנמען צפה בתמונה או בסרטון.