מנכ"ל משרד המשפטים יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים

לבני: "גיא רוטקופף ניהל והצעיד את המשרד בנועם הליכות, כשהוא מצליח לרתום להשגת היעדים הממלכתיים לא רק את הכפופים לו, אלא גם את משרדי הממשלה האחרים"

מנכ"ל משרד המשפטים, ד"ר גיא רוטקופף, יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. שרת המשפטים ציפי לבני הודתה לו על שנשאר בתפקיד כפי שסוכם עמו כדי להשלים משימות עיקריות כגון תקציב המדינה ובחירת פרקליט מדינה והקמת נציבות התלונות על גופי התביעה.

"גיא הוא מנכ"ל ואדם משכמו ומעלה, שהצליח בתחום המשפט, ובחר להגיע דווקא לשירות הציבורי, מתוך שליחות", מסרה לבני. "הוא ניהל והצעיד את המשרד בנועם הליכות, כשהוא מצליח לרתום להשגת היעדים הממלכתיים לא רק את הכפופים לו, אלא גם את משרדי הממשלה האחרים. אני מאחלת לו שפע הצלחה בכל מקום בו יבחר לתרום מכישוריו ובכל דרך בה יבחר".

רוטקופף הוסיף כי "אני מודה לשרת המשפטים ציפי ליבני על האמון שנתנה בי ועל תקופת העבודה המשותפת הפורייה ומלאת אתגרים ועניין. אני מלא הערכה לשרה לבני על כך שבאותה עוצמת חשיבות לאומית ומסירות מנהלת את משא ומתן המדיני לשלום, פועלת להגן על שלטון החוק, למען השקיפות השלטונית ומאבק בשחיתות ובגזענות, ומחזקת את השירות המשפטי לציבור והנגשת הצדק".