תוכניות המקור של מיקרוסופט לאקס בוקס מתעכבות

יושקו רק במחצית הראשונה של 2014 ■ אחד הפרטים שכן נחשפו הוא הפקת מקור של סטיבן שפילברג סביב להיט הגיימרים "Halo"

בספטמבר 2012, כשננסי תלם עזבה את תפקידה הבכיר ב-CBS והצטרפה לשורות מיקרוסופט כנשיאת תחום הבידור והמדיה הדיגיטלית, הציפיות מהפיכת קונסולת האקס בוקס למתחרה בטלוויזיה עוד היו בשמיים.

בפברואר השנה תלם כבר הודיעה כי תוכניות מקור ראשונות יושקו עד סוף השנה, אך דצמבר עוד רגע נגמר, וברדמונד, מקום מושבה של ענקית התוכנה בארה"ב, שוב דוחים את התוכניות.

"אנחנו מקווים שנוכל להעלות תוכן חדש ברבעון הראשון - מקסימום השני, של 2014", אמרה תלם באירוע Dealmakers Breakfast של מגזין "וראייטי", שנערך בלוס אנג'לס בסוף השבוע האחרון.

הפקה של שפילברג

מיקרוסופט עדיין לא חושפת את התוכניות שלה לגבי הפקות המקור, שיהיו זמינות לשידור באקס בוקס 360 ובקונסולה החדשה אקס בוקס One דרך השירות Xbox Live. אחד הפרטים שכן נחשפו הוא הפקה של סטיבן שפילברג סביב להיט הגיימרים Halo. "הדברים זזים לאט, אבל לאור העבודה שאנחנו עושים וההשקעה הכרוכה בכך, המצב די טוב", אומרת תלם.

מבחינת פוטנציאל הקהל הקיים, המספרים דווקא כן משחקים לטובת מיקרוסופט - עם 48 מיליון משתמשים בשירותי אקס בוקס לייב ו-72 מיליון קונסולות. אבל השאלה הגדולה היא איפה נכנסת מיקרוסופט בקרב על התוכן הדיגיטלי.

"אנחנו לא נטפליקס ולא אמזון - אנחנו חיה אחרת", הצהירה תלם. "אנחנו לא אף אחד מהם ואולי קצת דומים להם. אין פה שחור או לבן".