הפורמטים של "חטופים" ו"נראה אותך" נמכרו לברזיל

שתי התוכניות, מבית היוצר של זכיינית ערוץ 2 קשת, יעלו לשידור בברזיל ב-2014

השוק הברזילאי היה בין הראשונים שרכשו את פורמט "הכוכב הבא" של זכיינית ערוץ 2 קשת, וכעת רשת הכבלים המובילה במדינה, Globosat, רוכשת שתי תוכניות נוספות של הזכיינית ובהן שתי העונות בעברית של "חטופים". כמו כן תשדר הרשת את הגרסה האמריקאית של השעשועון "נראה אותך", שזוכה להצלחה בארה"ב.

שתי העונות של "חטופים" יעלו לשידור בערוץ Globosat עם כתוביות תרגום, ו"נראה אותך" - שעשועון המצלמה הנסתרת פרי פיתוחו של יגאל שילון - ישודר בגרסתו האמריקאית ("Deal With It") בערוץ Multishow. שתי התוכניות יעלו לשידור בברזיל במהלך 2014.

השוק הברזילאי הצומח במהירות נחשב בימים אלה לאחד השווקים הנחשקים בתחום התוכן, ולחברות ישראליות רבות יש יסודות לקשרים מתמשכים במדינה.

"חטופים", בגרסתה הישראלית, זוכה להצלחה בינלאומית רחבת-היקף. עונתה השנייה נבחרה בשישי האחרון על-ידי ה"ניו-יורק טיימס" לאחת מ-12 התוכניות האהובות ביותר לשנת 2013. הפורמט נמכר פרט לארה"ב - שם זכתה "הומלנד" לפרסים רבים ובהם האמי, גם לרוסיה, טורקיה, קולומביה ולמקסיקו. יותר מ-20 מדינות רכשו לשידור את הגרסה העברית, ובהן בריטניה, אוסטרליה, פינדלנד, נורבגיה וצרפת.

השעשועון "נראה אותך", של קשת ואולפני הרצליה, משודר בימים אלה בעונתו השנייה בקשת. הגרסה האמריקנית של השעשועון ("Deal With It") הושקה ביולי האחרון ברשת TBS. עד כה נמכר הפורמט ל-13 מדינות, ושודר ב-7 מהן, בהן טורקיה, קנדה ויוון. הפורמט מופץ על-ידי זודיאק בכל המדינות ובגרסה האמריקאית על-ידי קשת אינטרנשיונל.