ענקית ייצוג הספורטאים והטאלנטים IMG נמכרה תמורת 2.3 מיליארד ד'

החברה, שמייצגת ספורטאים, שחקני קולנוע וכוכבי אופנה, ועוסקת גם בארגון ושיווק של תחרויות ספורט - החליפה שליטה בין שתי קרנות השקעות פרטיות

אחרי חודשים ארוכים של משא ומתן, סוכנות ייצוג הספורטאים והשחקנים האמריקאית IMG נמכרה תמורת 2.3 מיליארד דולר.

הסוכנות, המייצגת או ייצגה בעבר בין היתר ספורטאים כגון רפאל נדאל, נובאק דיוקוביץ', מריה שראפובה, ונוס וסרינה וויליאמס (טניס); טייגר וודס, מישל ווי (גולף); פייטון מאנינג (פוטבול); גולשת הסקי לינדזי וון; ועוד ספורטאים רבים מכל ענף אפשרי - הוחזקה ע"י פירמת ההשקעות הפרטית Forstmann Little. היא נרכשה על-ידי הקרן הפרטית Silver Lake, המחזיקה בנכסים בשווי המוערך ב-20 מיליארד דולר. על-פי סוכנות הידיעות "בלומברג", Silver Lake גברה בקו הסיום של המו"מ על קרן CVC Capital Partners, שהיא בעלת השליטה בפורמולה 1. בין המתעניינים ברכישת IMG בעבר היה גם מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר בהודו.

מלבד ספורטאים אינדיבידואליים, IMG עובדת עם ארגוני ותחרויות ספורט, כגון הפרמיירליג האנגלית, ה-NBA, אליפות העולם בראגבי, ענקית ההלבשה נייקי, וטורנירי הטניס ווימבלדון ואליפות אוסטרליה. היא מעורבת גם בשוק הפקות הטלוויזיה וזכויות השידור בארה"ב. בנוסף, היא מייצגת דמויות מעולם הקולנוע, הבידור והאופנה.

מבחינת Forstmann Little מדובר באקזיט נאה - אחרי שרכשה את הסוכנות ב-2004 תמורת כ-750 מיליון דולר, ע"פ "פורבס".