שלמה מעוז מוכר את הון ליין לאלומות במיליון שקל

במסגרת עסקת המכירה, החברה תמשיך את פעילותה כפי שהתקיימה עד היום, על כל לקוחותיה וכלל עובדיה, כחלק מקבוצת אלומות

חברת הון ליין, בית ההשקעות האינטרנטי הראשון בישראל, שהייתה עד לאחרונה חלק מקבוצת פורום, מודיעה היום (ג') על מכירת פעילותה לקבוצת אלומות מבית ביטוח חקלאי, המחזיקה בין היתר בבית ההשקעות אלומות. העיסקה בוצעה לפי שווי של כמיליון שקל להון ליין.

במסגרת עסקת המכירה, החברה תמשיך את פעילותה כפי שהתקיימה עד היום, על כל לקוחותיה וכלל עובדיה, כחלק מקבוצת אלומות. שלמה מעוז, ממייסדי החברה, ישמש כיו"ר ועדת ההשקעות ואילו בני שהינו ימשיך לשמש כמנכ"ל החברה.

שלמה מעוז, יו"ר הון ליין, אמר היום: "הקמנו את הון ליין מתוך הבנה שהגיע הזמן למהפכה צרכנית בתחום הפיננסים. היינו הראשונים לשנות את הדרך שבה מתייחסים לכספי החסכונות של משקי הבית, מתוך אמונה שהלקוח צריך להרוויח כמה שיותר מהחיסכון ולשלם כמה שפחות עמלות ודמי ניהול. יחד עם הגב החזק של אלומות נמשיך לגדול ולצמוח ולהנגיש את שירותי הבנקאות הפרטית לכל משקי הבית בישראל".

קובי נבון, יו"ר קבוצת אלומות, ציין כי "הון ליין מייצגת מבחינתנו את הדור החדש של ניהול ההשקעות בישראל. אלומות היא בית פיננסי מקצועי ואיכותי מהמובילים בשוק ופעילותה של הון ליין הינה סינרגטית לאסטרטגיית הצמיחה שלנו. אנו נשאף להרחיב את השירותים של החברה גם בתחומי ייעוץ המשכנתאות, הביטוח והייעוץ הפנסיוני".