פריט חובה במלתחה הנשית: צפו בגרבונים בשלל דוגמאות מיוחדות לחורף

גרבונים מתוחכמים מככבים בשלל דוגמאות ומרקמי אריג חדשים ■ הפריט האינטימי והנסתר כבש מקום דומיננטי במלתחה הנשית של החורף הישראלי ■ הנה כמה מהמגמות המובילות של הז'אנר לעונה

מטאליים

גל שטרן, מעצבת גרבונים, היא בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר שהתמחתה בהדפסה. מדובר בפיתוח וייצור ייחודי, חדשני ובלעדי, המופץ כבר באירופה, בארה"ב ובאוסטרליה. הגרבונים נסרגים בהרכב חוטים של כותנה וניילון, לפי המתכון הבלעדי של המעצבת, ואחר כך נצבעים ומודפסים בעבודת יד בסטודיו שלה. הקולקציה הנוכחית שלה מרשימה במיוחד, בדגש על טקסטורות מקוריות, צבעוניות ייחודית, ואלמנטים מטאליים מעניינים.

גל שטרן. מכירה באירוע POP IN Shop, שיתקיים במתחם מנדרין ב-16.1.14. 145-160 שקל

אופטימיים

מי שמחפשת מראה יותר מתוחכם, מרענן ועדכני לחורף, רצוי שתבחר לעצמה לפחות זוג אחד של גרבונים בצבעוניות ססגונית ועליזה - כזה שאי אפשר לפספס אותו. המגמה הצבעונית מוצלחת במיוחד בקולקציית הגרבונים של המותג השוודי HappySocks, שנוסד על ידי צמד של איש פרסום ומעצב גרפי, במטרה להפוך פריט לבוש יומיומי למוצר מעוצב, צבעוני ומשמח. לא בכדי הפך המותג שלהם לחביב ביותר על כוכבות הוליווד דוגמת גוון סטפני, שרה ג'סיקה פרקר, ג'ניפר גארנר ואחרות.

HappySocks. רשת סטורי. 50-80 שקל

גיאומטריים

משחקי הצורות והחיתוכים בגזרת הגרבונים תופסים מקום של כבוד במלתחת העונה הקרובה. משולשים, עיגולים, משבצות וזיגזגים, פסים, נקודות - הדפסים גיאומטריים מעולם לא הונדסו טוב יותר על הרגליים.

ג'ק קובה. 30-280 שקל

תחרה

זה כמה עונות ברציפות שהתחרה מקבלת יחס מועדף, ומתוספת מינורית היא הופכת לעניין המרכזי. אם עד לאחרונה בצבצה כקישוט חצי נסתר, העונה היא כבר מכסה את כל הרגל והופכת למנה העיקרית של המראה החורפי ("אול אובר" בהגדרה המקצועית). גם סוג התחרות משתנה - לא עוד תחרה בהירה ועדינה במראה שברירי, אלא אחיותיה הדקורטיביות, בעלות נוכחות עזה ומראה דרמטי.

אמיליו קוואליני. להשיג בחנות של זוהרה. 100-120 שקל

מודפסים

על אף היותו חדש יחסית, מותג הגרבונים המקומי 'זוהרה' הפך כבר לשם דבר בקרב יודעות דבר. את ההיצע המרשים שלו העונה, הכולל גרבונים עם מוטיבים מודפסים רומנטיים, אוונגרדיים וגיאומטריים, בצבעים מונוכרומטיים של שחור ולבן, לצד צבעוניות פחות שגרתית כמו סגול, כחול, כתום, חרדל וטורקיז, הוא מציע בחנות חדשה, מרשימה ומושקעת שנפתחה בתל אביב, וצפויה להפוך למוקד עלייה לרגל לכל הפשניסטיות באשר הן. העונה התחדש המותג גם קולקציית גרבונים לילדות.

זוהרה. דיזנגוף 255, תל אביב. או בחנות המקוונת של המותג. 70-100 שקל

שחור-לבן

בדומה למגמה השורה על הבגדים, לשילוב הצבעים הקלאסי יש תפקיד מרכזי גם בקולקציות הגרבונים של החורף הזה. מותג הגרבונים האיטלקי 'סיסי' מציע מגוון רחב של גרבונים בשילוב הדפסי משבצות, טרנד הגאומטרי, שילוב גרבון שקוף ואטום עם פסי קרוס ועוד.

סיסי. להשיג במשביר לצרכן, H&O , אפרודיטה ובחנויות הלנז'רי. 80 שקל

פתייניים

מרושתים או שקופים, אף מלתחה חורפית לא תוכל להיחשב למושלמת אם לא יהיה בה לפחות זוג גרבונים אחד פתייני וסקסי. גרבונים כאלה ישתלבו נפלא עם פריטים מחויטים, למראה חושני מלא בשיק.

אינטימה. חנויות הרשת. 50-70 שקלים

מאויירים

אורבניים, בוהמיינים, אבסטרקטיים או גיאומטריים - ההדפסים המאויירים חוגגים על הרגלים. מרחוק זה נראה פשוט וקל, אבל במבט קרוב מבינים, שהפשטות הזו מחייבת רמת דיוק מוחלטת והקפדה בלתי מתפשרת על חומרים איכותיים.

אמיליו קוואליני. להשיג בחנות של זוהרה. 100-120 שקל

איקוניים

החורף השיקה דלתא לראשונה קולקציה שהיא פרי שיתוף פעולה בין מעצבי החברה לבין המוזיקאית, היוצרת ואיקון האופנה, נינט טייב (שמשמשת גם כפרזנטורית של דלתא). הקולקציה כוללת גרבונים מודפסים מקסימים, בין היתר בדוגמת הסוס שהפך לסימן ההיכר של הכוכבת.

דלתא. 50 שקל