קופרמן: אנדמול תמשיך להפיק לקשת את "האח הגדול"

הרשות השניה החלה בבדיקת הסכם רכישת מניות רשת על ידי אנדמול ■ החברה תוגבל בהתקשרויות חדשות עם קשת וערוץ 10

הרשות השנייה החלה בבדיקת הסכם רכישת 33% ממניות רשת על-ידי חברת "אנדמול" העולמית. גורמים ברשות אישרו היום בפני "גלובס", כי החלה בדיקה משפטית של ההשלכות של ההתקשרות, בין היתר על חברת "אנדמול ישראל" בראשותו של אלעד קופרמן.

ההנחה היא כי קופרמן יוכל להמשיך בהתקשרויותיו הנוכחיות בשוק הטלוויזיה המסחרית - ובכלל זה הפקת "האח הגדול" של קשת הצפויה להמשיך לעוד שלוש עונות. החברה תוגבל עם זאת בהתקשרויות חדשות עם קשת וערוץ 10.

באנדמול ישראל לא רואים בשינוי המפה מכשלה, אלא הזדמנות. "זהו מהלך משמעותי ומבורך, שמשקף את האמון של קבוצת אנדמול בשוק הישראלי ובפוטנציאל העצום הטמון בו", כתב הבוקר אלעד קופרמן לעובדיו. "מהלך זה פותח עבורנו אופקים חדשים והזדמנויות לשיתופי פעולה עם רשת, בפיתוח, יצירה והפקה. וכמובן יגביר את היכולות שלנו למכור לעולם הרחב תוכן מקורי שיפותח אצלנו באנדמול ישראל.

"יחד עם זאת, חשוב לי להדגיש כי אנדמול ישראל תמשיך לעבוד גם עם יתר הגופים המשדרים בישראל, כפי שעשינו עד היום, והעבודה על כל הפרויקטים שנמצאים כיום בהליך פיתוח או הפקה לגופי השידור השונים - כולל 'האח הגדול' - תימשך כרגיל. נמשיך להישאר נאמנים לדרך שלנו בלגרום לדברים לקרות. זוהי תחילתה של תקופה חדשה עבור החברה ואני בטוח שתהיה פורייה ומוצלחת".