בוני התיכון רכשה קרקעות בחולון וברחובות להקמת 215 דירות

את המגרש בשכונת ח-501 בחולון ל-88 דירות רכשה החברה מעיריית חולון ואת המגרש ברחובות ל-127 דירות בשכונת גן הפקאן היא רכשה מהחברות פולאר וגמול נדל"ן

חברת בוני התיכון בניהולו של עמי פרץ, הודיעה היום כי רכשה קרקעות להקמת 215 דירות בערים חולון וברחובות, בתמורה כוללת של 102 מיליון שקל.

החברה רכשה מעירית חולון מגרש בשטח 3 דונם בשכונת ח-501, המיועד להקמת מגדל בן 25 קומות ו-88 דירות, בתמורה ל- 47 מיליון שקל. זאת בנוסף לתשלום היטל השבחה בסך 7 מיליון שקל שיתווסף למחיר. סכום העסקה הכולל משקף סך של 613 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת לפני מע"מ. יש לציין כי עיריית חולון פירסמה מספר פעמים מכרז למכירת המגרש, אך שיווקו לא צלח בשל מיקומו בשולי שכונת ח-501, סמוך יחסית למרכז העיר.

בנוסף, רכשה החברה מגרש בשטח 5 דונם בשכונת גן הפקאן ברחובות, המיועד להקמת שני בניינים בני 18 קומות ו-127 דירות, תמורת 55 מיליון שקל לא כולל מע"מ. העסקה משקפת סך של 430 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת. מדובר בחטיבת קרקע ל-267 דירות שמכרו לפני מספר חודשים החברות פולאר וגמול נדל"ן לחברת אביסרור תמורת 101 מיליון שקל. בוני התיכון רוכשת כעת זכויות ל-127 דירות מסך הזכויות בקרקע בהסכם נאמנות מול חברת אביסרור, כאשר כל אחת מהחברות תקים פרויקט נפרד.

עמי פרץ, בעלים ומנכ"ל בוני התיכון: "החלטנו לרכוש קרקעות באזורים בהם מחיר הקרקע שהשגנו משקף מחירי דירות שמתאימים ליכולת הקניה של הרוכשים שעתידים לקנות באזור. שתי השכונות בהן יקומו הפרויקטים החדשים, הן בחולון והן ברחובות, נחשבות לשכונות מאוד מבוקשות. המגרשים שרכשנו מהווים את עתודות הקרקע האחרונות באותן שכונות שלמעשה מתאכלסות כבר היום, וזה יהיה היתרון של הרוכשים שיקנו דירה בשכונה בה התשתיות כבר קיימות, על כל המשתמע מכך".