הטיפ היומי: רשת חנויות דיוטי פרי שעשויה לזנק 12%

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצים על המניה ב"תשואת יתר" ומאמריני כי בעקבות הרכישה היוונית הרווח הנקי למניה יגדל בממוצע ב-4% בשנה

חברת נסחרת בבורסה של שווייץ (סימול: DUFN:VX) לפי שווי שוק של כ-4.8 מיליארד פרנק שוויצרי כ-5.4 מיליארד דולר. החברה מפעילה למעלה מ-1,200 חנויות דיוטי פרי בנמלי תעופה ונמלי ים ב-43 מדינות. 28% מהכנסות החברה מגיעים מברזיל ובוליביה; 12% משאר מדינות אמריקה הלטינית; 19% מארה"ב וקנדה; 17% ממדינות אירופה, המזרח התיכון ואסיה, והיתר ממרכזי הפצה בינלאומיים.

באחרונה Dufry רכשה את 49% הנותרים של החברה היוונית Hellenic Duty Free, במחיר גבוה יותר (328 מיליון אירו) מזה ששילמה על 51% מהמניות ב-2012. אנחנו סבורים שזהו צעד חכם נוסף שמבצעת החברה. מדובר ברכישה חיובית, והסיבה המרכזית לכך היא שהרכישה תתרום לרווח הנקי כבר בשנת 2014. סיבה נוספת לכך, היא שאנחנו סבורים שהסיכון באי-השגת יעד החיסכון בעלויות, בסך 10 מיליון פרנק שוויצרי בשנה, הוא נמוך כעת.

אנחנו סבורים שהצמיחה האורגנית של Dufry תגבר בשנת 2014, בין היתר בזכות התאוששות בברזיל ופתיחת חנויות חדשות לקראת גביע העולם בכדורגל, וכן בשל צפי לצמיחה במספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות. כמו כן, אנו צופים חזרה לרמות מכירות נורמליות במדינות אמריקה הלטינית והתפתחויות חיוביות באסיה.

בעקבות רכישת המניות ב-Hellenic Duty Free, אנחנו מעלים את תחזיות הרווח הנקי שלנו. להערכתנו, בין השנים 2013-2015 הרווח הנקי למניה יגדל בממוצע ב-4% בשנה בזכות הרכישה.

הגידול בתחזיות הרווח הנקי מוביל אותנו להעלאת מחיר היעד למניית Dufry, ממחיר של 170 פרנק שוויצרי ל-175 פרנק שוויצרי. מחיר היעד החדש משקף פרמיה של כ-12% על פני מחיר המניה בבורסה השוויצרית. המלצתנו למניה נותרת ללא שינוי, "תשואת יתר".

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם