גאדג'טים: Minix, Neo X5 - סטרימר אנדרואיד

המכשיר מתאים למי שרוצה מיני מחשב שיאפשר תפעול אפליקציות רבות מהחנות של האנדרואיד ■ המחיר של המוצר הופך אותו לאלטרנטיבה לסטרימרים שונים

פתרונות רבים קיימים בשוק להבאת ממשק האנדרואיד של גוגל אל מסך הטלוויזיה, בינהם הפתרון של חברת Minix, שהוא מיני מחשב לסלון.

ממשק: אנדרואיד ג'לי בין (4.1.1). המשתמש יכול לבחור בגישה לממשק האנדרואיד הנקי מהסמארטפונים או ממשק עם מספר בודד של אייקונים גדולים המותאמים יותר לחוויה על מסך גדול.

אפליקציות: ניתן להוריד אפליקציות מהחנות של גוגל, כך שניתן לצפות בתכנים מאפליקציות כמו מאקו, רשת וחברות החדשות 2 ו-10. החוויה לא תמיד נעימה, כי האפליקציה פשוטה נמתחת בתצוגה שלה למסך הטלוויזיה.

סטרימר: אחד השימושים העיקריים במוצר הזה יהיה ככל הנראה כסטרימר (מזרים מדיה). כדי לצפות בתכני וידיאו עם תרגום לעברית, אפשר להוריד אפליקציות. יש 16 ג'יגה זיכרון פנימי וגם שתי כניסות USB המאפשרות לחבר אביזרים חיצוניים למכשיר.

חומרה: מעבד כפול ליבה עם 1 ג'יגה זיכרון, 16 ג'יגה זיכרון אחסון פנימי, יציאת HDMI, חיבור אינטרנט קווי ואלחוטי.

תפעול: הבעיה הגדולה עם מוצרים שהם הכלאה של מיני מחשב וסטרימר היא התפעול. המכשיר מגיע עם שלט קטן שלא באמת מאפשר לעבוד איתו בצורה שלמה, כשהיבואן PC Now מציע לרכוש מקלדת ועכבר אלחוטיים. הבעיה היא שצורת התפעול הזאת לא מאפשרת צפייה ספונטנית. זה לא כיף לעבוד בצורה כזו מול המסך בסלון, כשרוצים להתרווח בכורסא. ל-Minix יש גם פתרון לאפליקציית שלט בסמארטפון, אבל היא לא עשויה בצורה מספיק ידידותית.

בשורה התחתונה: ה-Neo X5 מתאים למי שרוצה מיני מחשב שיאפשר תפעול אפליקציות רבות מהחנות של האנדרואיד. המחיר של המוצר הופך אותו לאלטרנטיבה לסטרימרים שונים.

מחיר: 530 שקל.

ציון: 7.5.