אבן דרך לחברה לישראל וצ'רי: קורוס מסרה רכב ראשון בסין

מחירה ההתחלתי של קורוס 3 סדאן הוא כ-19,600 דולר ■ לאחרונה הודיעה קורוס על ההשקה המתוכננת של דגם שני שיוצג בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש מארס הקרוב

מיזם הרכב של החברה לישראל וחברת צ'רי הסינית עובר לשלב המעשי. אחרי שש שנים של הקמת חברה, פיתוח קו מכוניות, הקמת מפעל ענק לייצור מכוניות - מסרה היום קורוס את הרכב הראשון שלה בסין. סגן יו"ר קורוס, וולקר שטיינוואסר, העניק בשנחאי את מפתחות קורוס 3 סדאן למעצב פנים בן 28 משנחאי.

מחירה ההתחלתי של קורוס 3 סדאן הוא כ-19,600 דולר. המחיר הוא עבור דגם Essence הכולל גיר ידני, 6 הילוכים ומנוע המפיק 125 כוחות סוס. קורוס 3 מדגם Elegance עם מנוע טורבו המפיק 154 כוחות סוס וגיר אוטומטי נמכרת במחיר של 167,900 RMB (כ-27,700 דולר).

שיווק המכונית נעשה בעיקר בסין, השוק העיקרי של קורוס, יחד עם נציגות קטנה בסלובקיה על מנת ליצור את הפלטפורמה עליה תתבסס החברה בעתיד לשיווק קורוס באירופה בעוד מספר שנים.

קורוס 3 נועדה להתאים לצרכים של הנהג הסיני המודרני ומצויידת בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ' שמפעיל את הטלפון הנייד, מערכת GPS מובנת, שליטה ברדיו ומידע על הרכב. עוד כוללת המערכת את "קורוס קלאוד" (Qoros Cloud), מערכת המאפשרת שיתוף במידע בין הקורוס למחשב הביתי או הטלפון הנייד על מנת לתכנן נסיעות, לקבל מידע על הדרך ועוד.

לאחרונה הודיעה קורוס על ההשקה המתוכננת של דגם שני שיוצג בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש מארס הקרוב. הדגם החדש יימכר בסין במהלך שנת 2014.

סגן נשיא קורוס וולקר שטיינוואסר: "קורוס השקיעה מאמצים רבים בשש השנים האחרונות לפתח מכונית חדשנית, בעלת עיצוב מודרני בסטנדרטים אירופיים של איכות ובטיחות ולכן מסירת הרכב הראשון הוא אירוע מרגש מאוד, לכל האנשים בחברה. יום שנזכור אותו לזמן ארוך מאוד".