תערוכת CES: חברת LG מאמצת את מערכת ההפעלה WebOS

LG הכריזה בנוסף על צמידי בריאות חדשים ■ מנכ"ל שירות תוכן הווידיאו נטפליקס הודיע כי התוכנית "בית הקלפים" תשודר ב-4K על המסכים התומכים של LG

חברת LG פתחה את יום (ב') מסיבות העיתונאים בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES בלאס וגאס עם ההודעה הרשמית על כך שהיא מאמצת את מערכת ההפעלה WebOS. מערכת ההפעלה מציעה ממשק חדש לטלווזיות החכמות של LG, כאשר אחד היתרונות שלה היא פשטות בהפעלה, מעבר קל בין תכנים בטלויזיה, ולדברי החברה היא גם מאפשרת למפתחים ליצור בצורה פשוטה אפליקציות.

מה שמאפיין את WebOS בדגמי הסמארט טי.וי הוא ממשק קטן היושב על החלק התחתון של המסך ומאפשר לקפוץ בין שידור טלוויזיה, תוכן ומדיה מהתקנים נוספים בלי לעבור דרך מסך הבית של הטלוויזיה.

מערכת ההפעלה WebOS הייתה שייכת בעבר לחברת פאלם ובשנה שעברה היא נרכשה על-ידי LG מחברת HP שאימצה אותה לטאבלטים ולסמארטפונים שלה. ב-LG מבטיחים שמערכת ההפעלה החדשה תיושם השנה ביותר מ-70% מדגמי הסמארט טי.וי שלה.

ל-LG יש שותפות עם חברת תוכן הווידיאו האינטרנטי - נטפליקס. מנכ"ל נטפליקס, ריד הייסטינגס, שהגיע לנאום באירוע אמר, "אנחנו מופתעים כמה LG חדשניים. אנחנו כבר 5 שנים בשותפות איתם לשילוב השירות שלנו במוצרים שלהם", הייסטינגס סיפר שהם מצלמים את העונה השנייה של התוכנית "בית הקלפים" ברזולוציית 4K. השותפות תאפשר לשניים להזרים תוכן באיכות גבוהה על המסכים של LG.

LG הודיעה שתמשיך לייצר בשנת 2014 מסכים בטכנולוגיית פלאזמה, לאחר שפנסוניק הודיעה על פרישה ממנה.

LG הודיעה שהיא מצטרפת לטרנד צמידי הבריאות כאשר הציגה את ה-Lifeband Touch. צמיד המגע כולל לוח תצוגה-מגע המציג את השעה, שיחות נכנסות ובקרת מוזיקה בעזרת חיבור אלחוטי לסמארטפון. מעבר לזה, הוא מציג חיווי על מספר צעדים, מרחק, מהירות וקלוריות שנצרכו. צמיד הבריאות יושק תחילה בארה"ב בחציון הראשון של השנה.