נופש חורפי בים המלח: מלון אואזיס המחודש מציע שלל פעילויות

מלון אואזיס של רשת המלונות פרימה מחולק לשני מלונות שחולקים את הלובי ואת חדר האוכל ■ החלק האחד מתאים למשפחות, החלק האחר הוא מלון פרימה ספא קלאב

ים המלח בחורף. הים כחול יותר, השמים בהירים והאוויר צלול מתמיד. באותה שעה שבמרחק שעה משם יורד גשם והחורף מצוי בשיאו, ים המלח מאפשר לצוף על פני מימיו ולהרגיש שהגוף פשוט מודה לך. נופש באזור ים המלח מושתת בחורף אף יותר על טהרת הבריאות, בהיעדרו של החום הקיצי המעיק, נופש שכולו רוגע, שלווה והחייאת הגוף והנפש. את הילדים השארנו בבית ויצאנו לנופש עם ציפיות בהתאם למתואר מעלה. בשורה התחתונה - הציפיות מומשו במלואן.

את הלילה בסוף השבוע הזה העברנו במלון אואזיס של רשת המלונות פרימה. המלון נפתח לאחרונה מחדש לאחר שיפוץ מהיסוד של כל 144 החדרים והשטחים הציבוריים, ועוצב בגוני המדבר ומי הטורקיז של ים המלח בעיצוב נקי ורגוע. המיוחד במלון הזה הוא חלוקתו לשני מלונות שחולקים את הלובי ואת חדר האוכל: החלק המתאים למשפחות, פרימה אואזיס, אימץ לעצמו קונספט אתגרי לאורחיו באמצעות שלל פעילויות כמו טיולים לאור ירח (אפשר לתזמן את ההגעה ללילות ירח מלא) וטיולי זריחה או סנפלינג במצוקי המדבר.

החלק השני, שאליו הכניסה מותרת מגיל 18, הוא מלון פרימה ספא קלאב, שבמרכזו ניצב מרכז הספא שלאורחים בחלק הזה יש גישה חופשית אליו. מלון הספא לא נבנה מחדש, אולם הוא מציע חדרים מרווחים ונעימים, נטולי ילדים במסדרונות.

קונספט של מלון ספא כבר מומש בארץ ואפילו די בהצלחה, וחבל שכאן לא הולכים איתו עד הסוף. הרעיון מוצלח, אבל חסרה אווירת הספא בכל החללים הציבוריים ובחדרים - מה שכנראה אפשר לייצר רק בשינוי קונספט אמיתי: תזונה על טהרת הבריאות בחדר האוכל, ריחות ספא, מוזיקת רקע תואמת או שדרוג ערכת הסבונים בחדרים.

הספא עצמו מעוצב בסגנון מרוקאי בגוני כחול-לבן, ותפריט הטיפולים בו הוא אין-סופי. עוד מכיל הספא בריכת חמאם, בריכת מלח, אמבטיות בוץ ועוד. טיפול פנים ומסאז' רפואי, שאותם חווינו על בשרנו, היו מקצועיים לעילא.

פרימה אואזיס: מ-800 שקלים לזוג, על בסיס חצי פנסיון; ספא קלאב: מ-1,150 שקלים