ביוליין חתמה על הסכם שיתוף-פעולה - המניה מזנקת 7%

ביוליין חתמה על הסכם שת"פ עם חברת הביוטק JHL Biotech לפיתוח ושיווק נוגדן חדשני לטיפול בסוכרת נעורים ■ ל-JHL Biotech תינתנה זכויות הייצור הגלובאליות של הנוגדן וכן זכויות פיתוח ומסחור בסין ובדרום-מזרח אסיה

ביוליין הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת JHL Biotech, לפיתוח ולמסחור של BL-9020, נוגדן חד-שבטי חדשני לטיפול בסוכרת נעורים.

חברת JHL Biotech היא חברה ביופרמצבטית העוסקת בפיתוח, ייצור ומסחור תרופות ביולוגיות. על פי הסכם שיתוף הפעולה, היא תהיה אחראית לכל תהליך העיבוד והייצור של הנוגדן BL-9020 במהלך שלבי הפיתוח הפרה-קליניים והקליניים, וביוליין תהיה אחראית על כל תהליך הפיתוח הפרה-קליני של BL-9020. האחריות על הפיתוח הקליני של BL-9020 תחולק בין ביוליין ל- JHL Biotech על בסיס גיאוגרפי.

כמו כן, ל-JHL Biotech תינתנה זכויות הייצור הגלובאליות של BL-9020, וכן זכויות פיתוח ומסחור בסין ובדרום מזרח אסיה, ובידי ביוליין תהיינה זכויות הפיתוח והמסחור בשאר העולם. תהליך העיבוד והייצור של BL-9020 כולו יתבצע על ידי JHL Biotech בהתאם לתקנות ולדרישות ה- FDA. כל אחד מהצדדים יהיה זכאי לתמלוגים חד - ספרתיים על המכירות של BL-9020 באזורי השיווק הגיאוגרפיים של הצד השני.