נובה מדווחת: הזמנות ביותר מ-20 מיליון דולר ממספר יצרניות

מנכ"ל נובה: "אנו צופים שתוצאותינו הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2013 יהיו בטווח העליון של התחזית שפרסמנו ב-30 באוקטובר 2013"

חברת נובה מכשירי מדידה, ספקית של פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת תהליכים בשוק המוליכים למחצה, הודיעה היום כי קיבלה לאחרונה הזמנות בהיקף של יותר מ-20 מיליון דולר במצטבר עבור פתרונות המטרולוגיה שלה ממספר יצרניות Foundry מובילות. ההזמנות הן עבור פתרונות נובה למספר שלבים בתהליכי ייצור השבבים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר של 2X ננומטר ו-1X ננומטר.

נובה צופה כי תספק מערכות אלו ללקוחות במהלך המחצית הראשונה של שנת 2014.

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה , ציין כי "ההזמנות, שהתקבלו לאחרונה, נותנות תוקף לאסטרטגיה של נובה לגידול בהשקעה במו"פ בתחום הפתרונות האופטיים המתקדמים, במטרה להגדיל את נתח השוק שלנו בשוק זה, המאופיין בקצב צמיחה גבוה, וכן לחזק את מיצוב החברה כמובילה בתחום פתרונות המטרולוגיה בטכנולוגיית Optical CD לבקרת תהליכי ייצור.

"בימים אלה אנו מרחיבים את היצע הפתרונות שלנו לשלבי ייצור נוספים, כולל Etch, הן עבור אפליקציות Front-end והן עבור אפליקציות Back-end, ובעתיד אנו צופים כי זכיות אלו ייצרו עבורנו הזדמנויות עסקיות מהותיות. הזמנות חדשות אלו ,יחד עם הגדלת נתח השוק שלנו לאחרונה במספר אפליקציות Front-end ו-Back-end, משקפות היטב את יכולותנו בתחום בקרת תהליכי הייצור וממצבים אותנו בנקודת פתיחה טובה לקראת שנת 2014."

"בנוסף, אנו שמחים להודיע כי אנו צופים שתוצאותינו הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2013 יהיו בטווח העליון של התחזית, אותה פרסמנו ב-30 באוקטובר 2013. פרטים נוספים נספק על כך במסגרת ההודעה הרשמית שלנו בפברואר".