טבע מביי ל-BUY

ישנם סימני התעוררות בטבע, על זה נאמר עוד לא עבדה "טקבעתנו" ■ אם הסימנים הללו יתחילו להתפתח לגל עולה, הוא יכול להיות משמעותי

מדדי המניות תל אביב - ניו יורק מבטאים את הקיפאון שאחז את המשקיעים בינואר. נראה כי פחד גבהים ביחד עם אזהרת שלגים מנטרלים את המחשבות של המשקיעים על קניה ברמות שוק גבוהות יותר. התוצאה היא תנודתיות אופקית של המדדים ותנודתיות רבה יותר של המניות. אנחנו נרחיב לגבי וול סטריט בטור קניון המניות הקרוב שיתפרסם ביום רביעי ולגבי תל אביב 25 כשיהיה משהו מעניין לאמר עליו (עדכון קצר בסוף הטור). את הטור היום נקדיש לשלוש מניות ישראליות שרלבנטיות לקוראים רבים.

SODA - התחלנו בה כי קנינו אותה ביום שישי לתיק קניון המניות. תחום הפעילות של החברה ממשיך להיות רלבנטי לעולם המודע לאיכות סביבה, לכרסו ולכיסו. המניה ירדה מהשיא של 76 דולר ונתמכה ב-47.5 דולר. יש כמה המלצות טובות למניה כך שאנחנו מנסים אותה, פעם ראשונה יש לאמר, לסיבוב. מהלך מעל 52.5 יחשב חיזוק חיובי ראשון.

קצת בריאות

TEVA - על זה נאמר, עוד לא עבדה "טקבעתנו". ישנם סימני התעוררות. אם הללו יתחילו להתפתח לגל עולה, הוא יכול להיות משמעותי. מניה חבוטה עם אסופה של פרסומים שליליים אבל אם תעלה, סביר שנראה שגם הפרסומים ישתנו בהתאם. פתחנו גם בה פוזיציה בקניון המניות. קשה למצוא מניות מהסקטור שרק מתחילות מהלך עליה. עכשיו נקווה שתתחיל לזרום אנליזה חיובית למניה ואיתה נגדיל את הפוזיציה.

MZOR - מזור מפתחת יפה את מגמת העליה. מנקודת מבט ארוכת טוות הגרף נראה קצת מפחיד. לכן, צעד צעד. תמיכה ב- 21 דולר ומהלך מעל 24 דולר יסמנו שהכיוון הוא עדיין למעלה. נראה שהסיכויים נוטים לכיוון הזה. יש גם תמיכה ב-19-20 דולר כך שאפשר להפחית באמצעותה את פחד הגבהים.

עדכונים קצרים

ת"א 25 - לא נראה טוב. מהלך מתחת ל-1,310 יחשב סימן דובי. עדיפות שלוש המניות הנ"ל...

AA - תיקון כואב אבל הזדמנות קניה מעל 9.75. אמורה להתאושש.

BAC - דו"ח ב-14 לחודש. יכולה לתקן קצת ל-15-15 דולר. הקטנו פוזיציה בתיק הקניון. גם ב-MS.

זיו סגל, מנכ"ל משותף בחברת BePlusDo-פיתוח כלים וטכנולוגיות אימון ואסטרטג ההשקעות של קרן הגידור Green Ocean. ziv@beplusdo.co.il

אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.