22.4% רייטינג לחדשות 2 במוצ"ש עקב מותו של אריאל שרון

רייטינג שבועי: חצי מיליון איש צפו בתוכנית הריאליטי של ערוץ 10 "היפה והחנון" ביום שני ■ נתח צפייה נדיר של 54% ל"מאסטר שף" של קשת ביום רביעי

לאחר חודשים ארוכים של היעלמות מטבלת הרייטינג, ערוץ 10 נושם השבוע שוב את אוויר פסגות. "היפה והחנון", עם יותר מחצי מיליון צופים ונתח צפייה של 28.5%, מתיישבת לה השבוע היישר במקום העשירי בטבלה השבועית.

ביום שני האחרון, עת שודרה תוכנית הריאליטי השנויה במחלוקת, גבר ערוץ 10 על התוכנית "המערכת" של מיקי חיימוביץ' בערוץ 2, שלראשונה מאז שידורה נפלטה מטבלת 10 התוכניות הנצפות, לאחר שהשיגה רק 17.1% בקרב משקי-הבית היהודיים (לעומת 20.1% ל"היפה והחנון"). הפריים-טיים של ערוץ 10 כולו באותו יום היה גבוה מזה של ערוץ 2.

עם התחלופה בימי השידור של זכייניות ערוץ 2, מתמקמת "מאסטר שף" של קשת במקומה הטבעי כתוכנית מובילה. הריאליטי, שהיה הנצפה ביותר בשנת 2013, חוזר עם נתח צפייה נדיר של 54% מכלל צופי הטלוויזיה בערבו של יום רביעי האחרון. יותר ממיליון צופים התחברו לתוכנית של קשת, שרשמה רייטינג של 38.5% צפייה במשקי-הבית היהודיים.

חילופי הימים לא מזיקים גם לרשת. שלב ההופעות החיות של "אקס פקטור" משיג נתונים דומים לאלה של לפני הפגרה הכפויה של חילופי הימים, עם יותר מ-860 אלף צופים לשני המשדרים בימים החדשים - ראשון ושלישי.

"ארץ נהדרת" של קשת אמנם ממוקמת במשקי-הבית מתחת ל"אקס פקטור", אך 53% מצופי הטלוויזיה בערב שבת צפו בתוכנית. הנוכחות של תוכנית הסאטירה סייעה ל"אולפן שישי" של חדשות 2, שעמדה השבוע על 20.9% במשקי-הבית היהודיים. אילה חסון ו"יומן" בערוץ 1 עם 6%, ואילו "שישי" של חדשות 10 עם 4.9% צפייה.

חדשות השבת של ערוץ 2, שהורחבו בשל מותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, הגיעו ל-22.4% צפייה (משקי-בית). בחדשות 10 צפו רק 6.2% ממשקי-הבית. כך גם המהדורה המוקדמת של חדשות 2 השיגה פי 5 מרעותה, ומהדורת הלילה עם ליאור פרידמן ודוריה למפל בחדשות 2 הניבה יותר מפי 3 מגדי סוקניק בחדשות 10. הדבר מוכיח שוב את מגמת ההתחברות לחדשות 2 בזמן אירועים לאומיים.

רייטינג12.1
 רייטינג12.1