מנכ"ל אי.די.בי אחזקות חיים גבריאלי ימשיך בתפקידו

בדוח מיוחד שהגישו הנאמנים באי.די.בי חגי אולמן ואייל גבאי, הם ציינו כי "המהלך הנכון הנו כי מנכ"ל החברה, מר חיים גבריאלי, ימשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה" ■ הנאמנים הודיעו בנוסף כי הם בוחנים אפשרויות לצמצום ההוצאות ומכירת נכסי אומנות של החברה

הנאמנים באי.די.בי מטעם בית המשפט, חגי אולמן ואייל גבאי, הגישו היום (א') דוח לבית המשפט בו הם ציינו כי ההנהלה הבכירה באי.ד.בי תישאר בתפקידה, במטרה לייצב את הקבוצה.

"הנאמנים מייחסים חשיבות רבה ביותר לייצוב מצבה של החברה ולמניעת זעזועים בחברה ובפיתוח, ככל שניתן, בתקופת הביניים שעד למועד השלמת ההסדר", כתבו הנאמנים בדוח.

לגבי מנכ"ל החברה, חיים גבריאלי, כתבו הנאמנים כי בשל החשיבות הרבה בשמירה על הקיים וביציבות החברה בתקופת הביניים, עד להעברתה לרוכשים החדשים, "המהלך הנכון הנו כי מנכ"ל החברה, מר חיים גבריאלי, ימשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה, בשלב זה, תוך הסדרת תחומי אחריות ודווח שוטף לנאמנים, מורשי החתימה בחברה. מר גבריאלי, הסכים לבקשת הנאמנים להמשיך בתפקידו כאמור".

למרות שגבריאלי נחשב לאחד המקורבים ביותר של נוחי דנקנר, בעל השליטה היוצא, אולמן וגבאי טענו כי גבריאלי הסכים להמשיך בתפקידו, אם כי תוך "הסדרת תחומי האחריות ודיווח שוטף לנאמנים".

בהתייחסם לנכסי החברה, נאמני בית המשפט ציינו כי בבעלות החברה חפצי אמנות שונים, וכי הם פועלים למימוש נכסים אלה. כמו כן, הם בוחנים אפשרויות שונות לצמצום הוצאות החברה, שאינן חיוניות לפעילותה.