רוצים להוזיל דירה בת"א? ותרו על חניה וחסכו 250 א' ש'

את הפרויקט החדש משווקת קבוצת רכישה שמארגנת "העיר החדשה" ברחוב אבן גבירול פינת מאנה, סמוך לכיכר רבין ■ דירת 2 חדרים ללא חניה: 1.485 מיליון שקל; עם חניה: 1.735 מיליון שקל

קבוצת "העיר החדשה" בבעלות דרור הלוי ורביב צולר, תשווק 98 דירות מגורים בפרויקט ברחוב אבן גבירול בתל אביב לחברי קבוצת רכישה, החל מ-1.485 מיליון שקל לדירת 2 חדרים. את אותה דירה ניתן לרכוש עם חניה תת קרקעית בתוספת 250 אלף שקל.

מדובר בפרויקט שנקרא ICON TLV, שיוקם במקומו של בניין ישן ברחוב אבן גבירול 54 פינת רחוב מאנה בתל אביב, סמוך לכיכר רבין. את הבניין, הממוקם על מגרש בשטח 3 דונם, רכשה לפני שנה "העיר החדשה" בשיתוף ובמימון חברת הפניקס, תמורת 74 מיליון שקל. הבניין נרכש מחברת תהל, זרוע התשתיות והמים של חברת קרדן NV. הבניין שיעודו מגורים, שימש בשנים האחרונות את משרדיה של תהל, שפינתה את הבניין לפני כשנה וכיום הוא אינו מאוכלס.

בכוונת העיר החדשה, המתמחה בארגון קבוצות רכישה, להרוס את הבניין הקיים, ולהקים במקומו על פי התב"ע הקיימת, בניין חדש בן ארבע אגפים ו-98 דירות 2-5 חדרים, פנטהאוסים ודירות גן בשטח בנוי של 10,000 מ"ר, עם חצר פנימית וחניון תת קרקעי. את הדירות תחל הקבוצה לשווק כעת לחברי קבוצת רכישה.

מרבית הדירות בפרויקט יהיו בנות 3-4 חדרים עם מרפסת וחנייה תת קרקעית, שמחירן ינוע בין 2-3 מיליון שקל. יחד עם זאת, רוכשי הדירות בפרויקט יוכלו לבחור האם לרכוש דירה עם חניה או לא, כאשר דירת 2 חדרים בשטח 52 מ"ר, תשווק ב-1.485 מיליון שקל, לעומת דירה זהה עם חנייה תת קרקעית שתשווק ב-1.735 מיליון שקל.

דירת 3 חדרים בשטח 61 מ"ר ללא חניה תשווק ב-1.838 מיליון שקל, לעומת דירה זהה עם חניה תת קרקעית שתשווק ב-2.08 מיליון שקל. יש לציין כי לדירות מסוג זה, צפוי להיות ביקוש גבוה מצד משקיעים שמעוניינים לרכוש דירה במחרי נמוך יחסית לאזור, ולהשכיר אותה לקהל שלא זקוק לחנייה, וכך להנות מתשואה גבוהה יחסית.

דירת 4 חדרים בשטח 90 מ"ר תשווק עם חניה תת קרקעית ב-3.125 מיליון שקל ופנטהאוס בשטח 275 מ"ר עם שלוש חניות תת קרקעיות ישווק ב-13.8 מיליון שקל, כאשר מחירי הפנטהאוסים בפרויקט משקפים סך של 50-58 אלף שקל למ"ר.

את הפרויקט מלווים עוה"ד משה הרדי ואמיר פרס השותפים במשרד הרצוג פוקס נאמן, כאשר בעיר החדשה מעריכים כי הפרויקט יתאכלס בתוך כשלוש שנים.