סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות - של שוש, בזק וסלקום - דורגו השבוע אף שלא שודרו

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שבה נראית הפרזנטורית שני כהן, המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", יושבת מול לקוח שרוצה לעזוב את המשרד, אשר אותו שוקה כלל לא זוכר.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.8%. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומות ניכר כי היא עולה עם העלייה בהכנסה.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים כוכבי הסדרה "הבורר" כאשר הם נכנסים לביתו של "השכן" עידן אלתרמן ומתלוננים על מהירות הגלישה בביתו.

שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.9%.

קמפיין הוט הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, זה השבוע השני ברציפות, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר סך השקעה בקמפיין זה היה גבוה מעט, ועמד על כ-1.6 מיליון דולר.

בדומה לשבוע שעבר, גם השבוע 3 פרסומות נכנסו למדד למרות שלא שודרו כלל במהלך השבוע האחרון. מדובר בפרסומת של חברת סלקום באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בפרסומת של חברת בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי וכן בפרסומת של קבוצת שטראוס-עלית למותג שוש באמצעות משרד הפרסום Y&R. הפרסומת לשוש נכנסת למדד זה השבוע השמיני ברציפות, 5 שבועות לאחר שירדה מהאוויר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 380 (לעומת 389 בשבוע שעבר).

בנוסף, ניכר כי סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים היה דומה גם כן לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועמד על כ-35.5 מיליון דולר (לעומת 34.5 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות