השיחה: האמנות הסודית של בנק לאומי

איזה שיר דיקלם רון חולדאי בתערוכה שאירחו רקפת רוסק-עמינח ודוד ברודט בבניין בנק לאומי? ■ למה התרגשה אירית איזקסון? ■ ואילו חברים של אלדד יניב ורני בלייר הגיעו לצפות בסרט על קמפיין הבחירות של "ארץ חדשה"?

בסוף השבוע נפתחה בבניין הנהלת בנק לאומי בתל-אביב תערוכת "אמנות סודית 7". התערוכה מציגה יצירות של אמנים בראשית דרכם, לצד אמנים מוכרים, ללא חתימותיהם. כמחווה לציון הקמת הסניף המרכזי של הבנק בתל-אביב, לפני 90 שנה בדיוק, עוסקת השנה התערוכה במוטיבים הקשורים לעיר הלבנה ולהתפתחותה. קברניטי לאומי, ובראשם היו"ר דוד ברודט והמנכ"לית רקפת רוסק-עמינח, אירחו כ-2,000 לקוחות ואורחים שוחרי אמנות, באירוע פתיחת התערוכה.

דן טהורי, תערוכת
 דן טהורי, תערוכת

דן טהורי

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, שהגיע כאורח הכבוד, דיקלם בפני הקהל את השיר המוכר של שלמה גרוניך "יש לי סימפטיה", ואמר שהוא מאוד מתרגש לפתוח תערוכה המוקדשת לאמנים אשר "מתרגשים בתל-אביב". הגיעו להתרשם: ישי דוידי; הרצל עוזר; אבי שומר; שלמה נחמה; סטף ורטהיימר; דן טהורי; רוני ויהודית קצין; ענת מניפז; דן זיסקינד; שאול שני; רחל טימור; סמדר נמרודי רינות; ורד רוזן; אסף אברהם (לולו); ורבים אחרים.

איזקסון מתרגשת

ועד עובדי ישראכרט הזמין ביום חמישי האחרון את 1,000 עובדי החברה ובני זוגם לערב חגיגי לציון חתימת ההסכם הקיבוצי שעליו טרחו הוועד וההנהלה בשיתוף פעולה בשנתיים האחרונות.

האירוע נערך בהיכל התרבות בתל-אביב, שעוצב באווירת שוק צבעוני וכלל ארוחת ערב משובחת והופעה של שלמה ארצי.

דב קוטלר, אירית איזקסון, אהוד מלך, חתימת הסכם העבודה הקיבוצי בישראכרט / צילום: מוטי זאבי
 דב קוטלר, אירית איזקסון, אהוד מלך, חתימת הסכם העבודה הקיבוצי בישראכרט / צילום: מוטי זאבי

דב קוטלר, אירית איזקסון ואהוד מלך

יו"ר ועד העובדים, אהוד מלך, ניצל את האירוע גם לפרידה מיו"רית ישראכרט הפורשת אירית איזקסון, שעלתה אף היא לבמה לצלילי תשואות מהקהל ולא הצליחה להסתיר את התרגשותה.

כיבדו בנוכחותם גם יו"ר ישראכרט הנכנס שמעון גל, מנכ"ל ישראכרט דב קוטלר וחברי ההנהלה והדירקטוריון.

ויזנטל ללא פחד

במוזיאון תל-אביב נערכה ברביעי בערב פרימיירה לסרטם של רובי אלמליח ומקיקס (רונן) עמר, "ללא פחד". הסרט הדוקומנטרי, אשר ישודר בשבוע הבא ב-yes דוקו, חושף את מאחורי הקלעים של קמפיין מפלגת "ארץ חדשה" בראשותם של אלדד יניב ורני בלייר. במאי הסרט נכנסים - ללא צנזורה - אל מאחורי הקלעים של קמפיין הבחירות עתיר העליות והמורדות של המפלגה הצעירה והבועטת, שלא עברה את אחוז החסימה, אבל זכתה להצלחה ברשתות החברתיות.

מיקי חיימוביץ', יונה ויזנטל, אבי וייס, פרימיירת הסרט
 מיקי חיימוביץ', יונה ויזנטל, אבי וייס, פרימיירת הסרט

מיקי חיימוביץ', יונה ויזנטל ואבי וייס

בין החברים של ראשי המפלגה שהגיעו לצפות בסרט: יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן ב-yes, מלווה בבת זוגו אילנית באומן; אבי וייס, מנכ"ל חדשות ערוץ 2; מיקי חיימוביץ'; אפרת גוש ויובל סיגלר; אופיר פינס; איתן כבל; ומשה גאון.

כהן מסכמת שנה

אוולין כהן, מנכ"לית Flying Cargo Express, זכיינית פדקס אקספרס בישראל, אירחה ברביעי כ-50 מנהלי לוגיסטיקה מהחברות המובילות במשק הישראלי לאירוע פתיחת שנת 2014 של החברה בתל-אביב.

גיא מרוז, אוולין כהן, פתיחת שנת 2014 בפדקס אקספרס ישראל / צילום: ניר ורדי
 גיא מרוז, אוולין כהן, פתיחת שנת 2014 בפדקס אקספרס ישראל / צילום: ניר ורדי

גיא מרוז ואוולין הכהן

האירוע כלל קוקטייל, סיור אמנות והרצאה של איש התקשורת גיא מרוז בנושא: "סיפורה של העיתונות החדשה והתזזיתית". המוזמנים נהנו גם מארוחת ערב במסעדת ליליות בתל-אביב, אשר מפעילה מיזם חברתי להכשרת בני נוער בסיכון לעבודה במקצוע הטבחות. כהן הודתה למרוז על ההרצאה שעסקה ביכולת של כל פרט בחברה להתגבר על כשלי הביורוקרטיה, האטימות וחוסר ההקשבה, ולעשות מעשה.

הבייבי של גינת

בגלריית מאירהוף בתל-אביב נערך בחמישי בבוקר אירוע לרגל השקת תוכנית הטלוויזיה "בייבי בום", בשיתוף עם החברות האגיס ומטרנה. התוכנית צפויה לעלות לשידור בערוץ 10 הערב (א').

אפרת גילת, יובל דגים, רפי גינת, ערן הלפרין, השקת הסדרה
 אפרת גילת, יובל דגים, רפי גינת, ערן הלפרין, השקת הסדרה

אפרת גילת, יובל דגים, רפי גינת וערן הלפרין

את פני האורחים קיבל רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, שסיפר שלפני כארבעה חודשים נולד לו נכד, אבל הוא לא מחליף חיתולים. גינת הודה שבכל הצפיות בפרקי הסדרה בחדרי העריכה דמע והתרגש והחמיא לכוכב אחד גדול - פרופ' יריב יוגב, מנהל מחלקת היולדות בבית החולים בילינסון, על עוצמות הרגש והכריזמה שלו. נכחו בהשקה: מנכ"ל בית חולים בילינסון, ד"ר ערן הלפרין, שם צולמה הסדרה, שהגיע מלווה בצוות הרפואי של מחלקת היולדות; יובל דגים, מנכ"ל חברת חוגלה קימברלי; אפרת גילת, מנכ"לית מטרנה; ולאה שנירר.

שטיינמץ מארח

משרד רואי החשבון שטיינמץ עמינח ושות' אירח במהלך השבוע שעבר את מפגש הדירקטוריון של הפירמה הבינלאומית UHY, שבה הוא חבר בשש השנים האחרונות.

לדיסלאב הורנאן, ליאו ליידרמן, קובי שטיינמץ, כנס דירקטוריון UHY / צילום: יובל שיבר
 לדיסלאב הורנאן, ליאו ליידרמן, קובי שטיינמץ, כנס דירקטוריון UHY / צילום: יובל שיבר

לדיסלאב הורנאן, ליאו ליידרמן וקובי שטיינמץ

את הביקור חתמו המאחרים והמתארחים בארוחה חגיגית בחדר הפרטי של מסעדת "קימל" בתל-אביב, שאליה הוזמן כמרצה אורח גם פרופ' ליאו ליידרמן, הכלכלן הראשי של בנק הפועלים, שדיבר על המשק הישראלי בהשוואה לעולם. עוד נצפו: חברי הבורד של UHY, רואי החשבון קובי שטיינמץ, ראם עמינח, שמוליק הירשפלד, עופר צ'רדמן, יריב גנון, לארי שטרן, אלון בר, אהרון מיכאלי, אורית רובין מנדלסון ואריק כהן.

יו"ר פירמת UHY, לדיסלאב הורנאן, ציין כי הוא רואה חשיבות רבה במפגש בעיקר בשל התחרות הגוברת בזירה המקצועית, ובשל החובה להסתגל לתנאי השוק המשתנים.